Goeiemorgen, Ik heb normaal gesproken, best wel last van (veel) wit/gele afscheiding , maar de laatste week heb ik daar (bijna) geen last meer van, is dat te verklaren? Ben nu overtijd, maar voel me niet zwanger en denk ook niet dat dat zo is, ik wil nog geen test doen, omdat ik denk dat het niet zo is en dan valt het toch alleen maar tegen als het idd niet zo is. Ik ga er vanuit dat ik nog aan het "ontpillen" ben en dat de één deze dagen zullen arriveren.... Maar mijn vraag gaat dus over de afscheiding... Gr. Jorietje
Hoi, Ja bij de een hoort afscheiding bij een zwangerschap voor de ander juist bij een aankomende menstruatie. Dus helaas kan beide kanten op. Waarom test je niet weet je tenminste waar je aan toe bent.. toch. Succes meis. liefs sancho
Is het niet zo dat je na je eisprong sowieso minder last hebt van afscheiding? Tenminste, dat heb ik eens ergens gelezen als ik het goed heb. En euhm... zwanger ben je op het moment dat je het het minst verwacht.... Succes!
Daarom test ik nog ff niet.... Ik hoop er nl stiekum wel op hihi... Ik probeer deze week nog af te wachten, als de er eind van de week nog niet zijn, zullen we t weekend maar ns een testje doen.. Ik heb ook wel ns ergens wat gelezen over afscheiding, maar kon het zo niet meer vinden, ik dacht er is vast wel iemand die weet hoe t zit...
Ik heb ook totaal geen eetlust, misschien heeft dat ook nog ergens mee te maken? Normaal eet ik tussen de middag 2 boterhammen en nu heb ik al moeite om er 1 weg te krijgen...
Ooh, waar wacht je op.. ik vind die onzekerheid altijd vreselijk. Je kunt er nu toch niks meer aan veranderen voor deze maand......gooi er een test tegenaan en hou ons niet langer in spanning Ik duim voor je! Sandra
Zo denk ik er nu over hoor, maar ik voel gewoon dat t niet zo is, waarom niet weet ik niet hoor, ik hoop het natuurlijk wel.. Hoewel ik het ook weer niet zo erg zou vinden als t niet raak is, ik zou nl erg leuk vinden, als we volgend voorjaar een kleintje hebben, dus dan hebben we nog even de tijd... En ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil, dat scheelt ook wel.. Wie weet denk ik er morgen wel anders over, en wil ik toch testen... Maar mn cyclus is nogal onregelmatig en de eerste helft van vorige maand hebben we t ff safe gedaan, dus als t raak is, is het wel echt een wonder..
Een bijwerking van de pil kan zijn meer afscheiding dus kan zijn dat je daarom nu minder last hebt. Ik heb ook altijd minder last van afscheiding als mijn ongi eraan komt. En ook toen ik zwanger was was het minder. Bij mij zei het dus niets. Toch maar een testen binnenkort meid, dan weet je het zeker
Ik wacht met testen tot half volgende week, ik had vorige week maandag echt heftige buikpijn en toen dacht ik dat ik ongi zou worden, want vlak voor ik ongi word, voel ik ook die pijn. Maar nu denk ik dus dat dat de eisprong was en dan zou ik dus in de loop van volgende week ongi moeten worden... Klinkt aannemelijk toch?
Even een vraag voor de meiden die wel zwanger zijn geworden..hoe was jullie afscheiding in de dagen voor de NOD - net als normaal (meerdere fases en ver schillend - of 1 vaste dagelijkse vorm? (weet even niet hoe ik het omschrijven moet )
ik heb normaal voor mijn nod last van veel witte afscheiding (boterig sorry ) en dit keer eigenlijk niks (mijn man zei dat hij een goed gevoel had dat het dit keer raak was omdat hij mij zo droog vond )
Uhm... Ik ken dat allemaal en kijk maar eens naar mijn banner. Ik dacht ook dat ik niet zwanger zou zijn, maar mijn vriend vond bij 4 dagen overtijd dat ik toch maar eens een testje moest doen, hahaha! Ik had alleen op mijn nod een beetje roze slijm, verder helemaal niks. Ik was wel twee maanden ervoor gecuretteerd, dus wist sowieso niet wat ik moest verwachten. Spannend!!!
Goeiemorgen, Mn gevoel heeft me niet in de steek gelaten. De zijn vanmorgen gearriveerd.. Op naar de volgende ronde.. Gr. Jorietje
Ben niet heel erg teleurgesteld, we zouden nl graag in t voorjaar van volgend jaar een kleine willen, dus dan kunnen we er nu echt voor gaan..