hoi hoi... ik heb hier een maxi cosi staan Danio is eruit gegroeid en kan hem dus niet meer gebruiken hij is maar een maand of 4 in gebruik geweest heeft geen auto ongelukken gehad in een rookvrije auto gezeten heeft een zonne klep en een verkleiner erin... alles is afwasbaar. mijn vraagprijs is 40,- ook heb ik een lime groene Bumbo te koop daar wil ik graag 30,- voor hebben = verkocht en ik heb een buikdrager van Chicco zo goed als nieuw maar 2 x gebruikt gewoonweg omdat hij te zwaar ervoor was... hier wil ik 25,- voor hebben = gereserveerd alles is excl verzendkosten/ het liefst natuurlijk ophalen dat scheeld je weer de verzendkosten... zal zo de foto's plaatsen photobucket ligt er ff uit...
als het goed is wel, ik had eerst een mutsearts transaction en daar paste hij gewoon op. maar op een quinny past hij niet daar heb je weer andere adapters voor nodig.
sorry maar nog geen pb ontvangen mss na de verkeerde gestuurd? nou ik hoor het wel van je groetjes mandy
hihi dan stuur ik het zo, Ik heb wel interresse in de buikdrager. Zou alleen opgestuurd moeten worden. Gr. Kat