Eergisteren ben ik 5 winkels langs gegaan om nutrilon te halen, overal op. Bij de 6e winkel stond er gelukkig nog 1 helemaal achter in het schap.... ik stond zowat te juichen. Nog een paar weekjes en dat gaat mijn zoontje naar 2, die gaan volgens mij niet zo hard.
hihi Ik stond afgelopen zaterdag ook bij 5 winkels voor lege schappen (hier HA 1) heb nutricia hierover gemaild, want ik zat echt bijna zonder en was een beetje radeloos. Toen hebben ze mij een pak gratis toegestuurd!(nieuwe verpakking) Dat vond ik dan weer heel netjes van ze.
Daar merkt nutrilon niks van. die verkoopt ze gewoon voor inkoopprijzen alleen de supermarkten verdienen er op. Maar idd zoals al gezegd als ze nu via Nutrilon zelf zouden inkopen zouden ze een betere inschatting kunnen maken wat ze nodig hebben of verkopen naar china. maar daar zullen wettelijk gezien wel allemaal haken en ogen aan zitten. Anders was het wel zo gegaan. erg vervelend als je je eigen melk niet kan kopen omdat het allemaal naar t buitenland wordt doorverkocht.
zag het gisteren voor het eerst bij de kruidvat dat er een briefje hing dat er geen nutrilon meer vooradig was. Zelf gebruik ik kruidvat merk, wat ook vaak genoeg op is trouwens, maar kan me voorstellen dat je radeloos bent als je speciaal nutrilon hebt VInd het ook niet normaal, volgens mij loopt het helemaal uit de hand
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel grappig vond. Hij had echt zn trolley bij zich en was het aan het 'inladen'. Eigenlijk is het te gek voor woorden natuurlijk.
dit is al de tweede keer. het grappige is dat een dochteronderneming van nutrilon in datzelfde china zit, maar dat die dus al voor de tweede keer schijnbaar rotzooi in hun babyvoeding hebben gedaan ofzo, waardoor chinezen nu de nederlandse markt leegkopen. gelukkig hebben wij friso. nu nutrilon schappen zijn hier al een maand leeg of bijna leeg. adi ik denk ook niet dat ze erg blij ermee. want ze worden op het net voor woekerprijzen doorverkocht. dat lopen ze allemaal mis natuurlijk.
Hihi, nog een goede reden om aan de BV te gaan Waarom ze dat in China niet doen, als ze geen betrouwbare KV hebben, is me trouwens een raadsel...
heb er net es opgelet en bij de jumbo stonden ook nog maar 2 pakken. ik heb het nu nog niet nodig maar straks wel weer. kijk wel of ik tegen die tijd wat pakken insla( maar ja wat als beeb er soms niet tegen kan. plurk had geen problemen toen) of dat ik dan mar voor een ander merk ga. wil ik eigenlijk niet want sta helemaal voor mn gevoel achter nutrilon
echt waar plurk. wat maakt jou zo'n nutrilon fan dan? ik ben veel meer friso fan eigenlijk. ik vind nutrilon altijd zo hypocreet overkomen ( bleek ook wel weer toen ze de laatste rechtzaak verloren) en de voeding ruikt mierzoet.
Toevallig heb ik laatst met verbazing naar een koreaan staan kijken die bij de AH heel zijn winkelwagen vollade met babyvoeding.. was zo verbaasd dat ik de pakken heb geteld het waren er 20.. en toen was het schap leeg
Ik vind het een beetje aso, de hele schappen leeghalen om het door te verkopen in china en dan zitten wij nederlanders zonder babyvoeding >.<
haha te kleine tietjes die kleine chineze vrouwtjes? nee hoor geintje dus dames met kleine tietjes: niet boos worden
Maar dat er dus eerst 20 pakken in het schap stonden is op zich al wonderlijk. Maar eigenlijk moet dit niet kunnen.... de winkels moeten een max aantal per klant stellen vind ik.
In het hoge noorden nog geen last van gelukkig! Beetje off topic, maar is bij jullie de nieuwe verpakking van Nutrilon ook duurder dan de oude? Vorige week hypo allergeen 2 voor 13 euro bij de Jumbo gehaald, deze week de nieuwe verpakking, 15,15 euro!!!
ben ik blij dat ik het niet echt nodig heb hihi geef de bv heb het wel staan voor als ik weg ben dat mijn kleine meid altijd lekker kan eten maar vooruit kopen is gelukkig niet nodig
ja idd kan hier altijd zo pislink om worden. er zijn ook mensen idd die het niet kunnen of willen om wat voor reden:x bah altijd die borstvoedingsmaffia:x