tekort aan fles voeding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chilleke, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

nou idd, ik dacht het, jij zegt het.. ;)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik wilde eerst ook mn kop houden hoor maar toch, kon het niet laten:) ik val er niemand persoonlijk verder ook op aan maar krijg hier gewoon welees een hanglul van:x;)

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

hahaha rol hier vd bank :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik vind het ook wel erg aso inderdaad.

Kunnen de Chinezen niet gewoon een dealtje direct met Friso maken?

Ik woon in Friesland en ik heb er net even op gelet in de stad en de supermarkt. Hier stonden de schappen vol. Zelfs bij het kruidvat.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

van mijn hanglul?:D

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ja geen wonder dat je geen borstvoeding kan geven, is hormonaal iets niet in orde :D

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zou het daar dan aan liggen joh?:D:p

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Slaat idd nergens op... Hier ook nutrilon, toen hij naar 2 ging Friso geprobeerd ( wat rete irritant is omdat ik geen bewaarbus had en die alleen bij 1 zitten) maar hij luste het gewoon niet, dronk zijn honger weg en stopte gewoon, heel zielig, qua zoetheid proef ik niet hoor. Zowel Friso als nutrilon is zoet en bv ook ;) dus heel gauw weg gegooid en nu weer aan de nutrilon. Maar las in de krant dat nutricia idd gratis pak geeft als je het niet meer kan kopen omdat het vak leeg is.
    Snap trouwens niet dat winkels het toelaten zoveel pakken tegelijk! Bij onze winkel mag je max 3 pakken meenemen.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Zo zag het schap er hier uit; :$:$:$

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Jeetje zeg! Ik vind het ook aan Nutricia om een goede deal te sluiten met China.
    En meiden, nu niet elke chinees/koreaan vies aankijken wanneer die met het laatste pak de winkel uitgaat hè? Wie weet is het een man/vrouw die net als jij en ik voeding wil hebben voor zijn kleintje en ook baalt dat het overal op is ;)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier bij de C1000 waren de schappen nog vol (passen welliswaar maar 8 pakken standaard in en stonden er 7).

Wat mij wel opvalt.... Je kan babyvoeding ook online kopen bij drogisterij.net..
    Is dat altijd zo schreeuwend duur geweest of is het normaal om ineens 20 euro voor een pak nutrilon AR te betalen en bijna 17 euro voor een pak standaard??????
    Toen mijn dochter nog AR dronk was het altijd 12 nog wat.

12. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    omg 20 euro!!!!! dat is echt schandalig!

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

sowee, die willen ook een graantje meepikken zeker. ik betaalde voor de hypoallergeen van friso 17 euro en voor de peuter die hij nu heeft 7 nog wat.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik had zoiezo altijd gewoon 2 pakken op voorraad, stel dat je ziek word, winkels dichtgaan, sneeuwen e.d. dan wil je gewoon voorraad hebben ik denk dat je nooit het risico moet gaan lopen dat je pas gaat halen als je net de laatste schep erin hebt gedaan toch?

Dus als je zelf een beetje ingecalculeerd zak het niet zo'n probleem zijn verwacht ik zo...

Deel Deze Pagina