Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn hier die de afgelopen weken dit programma hebben gekeken. Ik vond het heerlijk om te zien gewoon ff een half uur je verstand op 0 haha Jammer dat het afgelopen is. Weet iemand ook of het op DVD verkrijgbaar is?
Ik heb het niet op net5 gekeken, maar volg het al heel lang op E! (upc). Ik vind het geweldig. Of het op dvd is weet ik niet, dan zal je even moeten googlen.
Ja ik ook! E! (en the Kardashians) is ge-wel-dig! Er zijn DVD's op Amazon.com te koop, wellicht ook hier ergens in Nederland. Wacht maar totdat je alles hebt gezien, wordt nog veel leuker!
ik kijk het heel vaak (op E! inderdaad) keileuk, ik vind het leuk dat het van die hechte zussen zijn die ruzie kunnen hebben maar ondertussen zit het altijd goed tussen ze en als er iets is zijn ze er voor elkaar.. Die Kourtney vind ik alleen niet zo, die partner van haar vind ik echt misselijk mannetje en de enige reden (naar mijn idee) dat ze nu snel weer zwanger wil worden is omdat ze al haar kindjes van 1 vader wil hebben, want met die relatie zit dat helemaal niet goed.... Was ze zo obsessief bezig met zwanger worden dacht ik "meisje, meisje toch, waar ben je nu mee bezig?"