Ik heb net echt waar een paar chinezen gezien die heel de kofferbak vol hadden staan met babyvoeding! en een andere chinees ging eerst met 3 pakken naar de plus en daarna naar de etos. Ik zou overstappen op een huismerk
Hier ook al tijden de schappen leeg, ik vraag er altijd naar en dan komt er vanauit de opslag wel een bus . Bij KV maar1 p/p,etos gaf me er wel 2. Lijkt me idd dat ze dan toch de produktie omhoog kunnen gooien? Ik ga ook maar vast inslaan,heb nu 2 bussen staan.....
Ik heb bij mn 4de KV huismerk gebruikt, en die is echt meteen vanaf de geboorte prima hoor! Bij de oudere 3 kids altijd Nutrilon gebruikt, en die hadden altijd last van krampen, spugen, maar Tim nooit. Vind de KV voeding dus echt een aanrader als de rest op is...
Ik was zaterdag ook om boodschappen en wilde nutrilon 2 hebben. Bij de 6e winkel was er dan eindelijk melk. maar 1 pak per klant per dag ..net via wehkamp 2 pakken besteld!! het is wel goed. ik wil niet zonder zitten
Hier geen problemen mee. Maar onze zoon gebruikt dieetvoeding ivm koemelkallergie. Net 4 pakken Nutrilon Pepti 2 besteld bij de apotheek, woensdag ff ophalen. Maar bij mij om de hoek zit een DA, en daar kan je max 3 pakken per keer halen.
Dan gebruik je toch gewoon huismerk als er voldoende is? Ook nog stukken goedkoper en net zo goed. Gewoon langzaam overgaan. Is hier heel goed gegaan. Ik heb nog nooit lege schappen gezien (eindhoven)
Bij de Jumbo stondook geen nutrilon meer. Heb maar van het eigen merk gepakt. Ze vind hem erg lekker en is ook nog eens 4 euro goedkoper ongeveer. Ik blijf hem denk ik gebruiken.
De chinezen hoeven de biologische melk van de AH niet denk ik, die is er altijd voldoende. In de Jumbo viel me net op dat er bijna geen babyvoeding stond. Ongelooflijk zeg.
Hier is de Nutrilon 4 van de 5 keer ook op bij de supermarkt/ drogist Het gevolg is dat ik dus ook ga hamsteren, als het een keer wel beschikbaar is koop ik meteen 2 of 3 pakken. Overigens is er inmiddels ook een handel ontstaan in babyvoeding. De pakken worden verkocht aan China voor 3 keer de prijs. Beetje triest allemaal.
Nadat ik een aantal keren bijna zonder heb gezeten, ben ik ook maar begonnen met hamsteren. Als het om babyvoeding gaat, hou ik daar helemaal niet van, maar ook ik kan onmogelijk zonder zitten!
vaak als je vraagt, hebben ze nog wel achter staan. Denk dat de productie wel omhoog is gegaan, maar dat de capaciteit vd fabrieken gewoon niet genoeg is.