Ik heb een vraagje, ik heb nu ongeveer een week opeens last van een kramp achtig gevoel in mijn onderbuik. Ik krijg het als ik moe ben en het voelt echt als een soort kuitkramp alleen dan onder in mijn buik. Het zit rond mijn navel en zijkanten, beetje moeilijk te omschrijven. Het is er opeens en het lijkt alsof alles samen knijpt. Ook heb ik dan een keiharde buik die na 3 minuten ofzo weer weg gaat. Soms gebeurt het na een kwartiertje weer. Het doet echt zeer en ik kan dan echt niet even omhoog komen om te gaan staan ofzo. Zijn dit voor weeën? Of bandenpijn? Ik heb bandenpijn gehad aan het begin van mijn zwangerschap en dat voelde anders, meer als trekkende/stekende pijn. Ik heb ook behoorlijke last van bekkeninstabiliteit. Herkent iemand dit? Alvast bedankt voor je antwoord
Weet helemaal niemand hoe voorweeen voelen? Ik heb met mijn vorige zwangerschap er nooit last van gehad en heb ook nooit echte weeen gehad. Dus ik kan me er niks bij voorstellen.
Ik herken het gevoel. Soms is het zo erg dat ik niet recht op kan staan. Bij mij zit het vooral ter hoogte van mijn navel. Op 1 van de dagen dat het zo'n zeer deed kon ik ook nog naad het ziekenhuis omdat ik de kleine man niet voelde. Op de CTG was niets bijzonders te zien dus weeën zijn het niet. Waarschijnlijk zijn het echt de banden die pijn doen alhoewel de verloskundige daar geen volledig uitsluitsel over kon geven. Door een paar dagen veel rust te houden is het bij mij wel een stuk minder geworden. Sterkte ermee in ieder geval.
Klinkt als harde buiken.. Heb ik ook heel veel gehad waarvan sommige pijnlijk. Kunnen ook voorweeen zijn.. Die zijn allemaal pijnlijk, had ze op dezelfde termijn als jou. Even in de gaten houden, mocht het nog een x gebeuren