1 juni gaat onze dochter naar een ander kdv nu heeft ze 22 mei haar laatste dag en dan ook afscheid. heb potlood met gum gekocht en daar wil ik een kaartje aan doen, wie weet er een leuke tekst
Ik lees mee! Onze dochter gaat per 1 juli naar een ander kdv omdat haar huidige kdv (helaas helaas helaas!!!) gaat sluiten. Ik wil dan ook iets leuks gaan doen voor het afscheid.
wij hadden snoepzakjes voor de kids met briefje eraan bedankt voor het spelen,we vonden het erg leuk! en voor de juffen gewoon koeken waar plastick om zat,daarop een sticker met bedankt lieve juffen, x L en M en een leuke fotokaart van de boys met, bedankt voor de goede zorgen. niet heel spectaculair was ook beetje inspiratieloos.
traktatie weet ik al wel maar gewoon de tekst opzich wel een idee bedankt voor het spelen en dan naam erbij
Ligt een beetje aan de reden waarom ze naar een ander kinderdagverblijf gaan wat ik als tekst zou verzinnen
Met dit potlood schrijf ik jullie gedag omdat ik nu bij de andere kindjes spelen mag..... Bedankt voor al het leuke speelplezier.... dikke kus, (naam) Misschien iets in deze trant?
Bedankt voor alle fijne dingen, Knutselen, dansen en zingen. Ik hoefde mij hier nooit te vervelen. En kon hier altijd heerlijk spelen. Maar nu is het tijd om weg te gaan En speel ik bij de andere kindjes voortaan. Bedankt voor de geweldige tijd. Dit wilde ik gewoon even kwijt..... Of zoiets misschien ligt eraan hoe oud ze is
Oh, die vind ik leuk!! Krijg al tranen in mijn ogen als ik aan het afscheid denk en dan dit versje er nog bij... Ik sla hem gelijk op!
Haha die leidsters op een kinderdag verblijf moeten toch wel veel verschillende versjes langs zien komen lijkt me hihihi