Ervaring met hulp huishouden?

Discussie in 'De lounge' gestart door WendyB, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Heeft er iemand ervaring met een hulp voor het huishouden?

B.V. Wat kunnen ze doen in een ochtend (3 uur)?

Ik zit zelf meer te denken aan de grote klussen zoals ramen zemen aan de achterkant )woon beneden maar glazenwasser doet alleen voor.
    Schoonmaken van koelkast, magnetron, kastjes etc. (natuurlijk niet elke week!).

Groetjes Wendy.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja dat wil ik ook wel weten......ik wil iemand die mn was doet, meer niet :)

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb als alfahulp gewerkt, 3 uur met koffiepauze per keer. Wat ik deed was (in een flat van 80 m2):

Keuken schoonmaken incl kastjes afnemen
    slaapkamer, hal, woonkamer en eetkamer afstoffen
    hele huis stofzuigen
    wc en badkamer soppen (was wel een kleine badkamer :) )

Soms deed ik wat minder in bijvoorbeeld de keuken en dan lapte ik de ramen.

Je kunt in 3 uur echt heel veel doen, vooral als je een beetje doorwerkt en het niet je eigen huis is. Als het je eigen huis is, zie je steeds leuke dingen en wordt je afgeleid :)

Ik heb trouwens ook een vraagje over dit onderwerp: zijn er ook bedrijven waar je incidenteel iemand kan inhuren? Als je het zelf heel druk hebt oid...?

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik ben zelf een hulp in de huishouding.. ligt eraan hoe snel diegene werkt en wat voor type het is.. ik zelf kan veel in 3 uur.. heb deze week bv het hele huis gestofzuigd, gezogen en gedweild, badkamer en wc en alle ramen binnen en buiten gedaan.. en tussendoor nog een wasje gedraaid..
    en je kan idd ook gewoon hulp nemen voor de wat zwaardere klusjes..

mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik die in nog geen 2 uurtjes in een gemiddeld huis met 3 slaapkamers en een zolder

badkamer inc bad en douche, slaapkamers, en computer kamer afstoffen en dweilen, zolder dweilen. alles stofzuigen, trappen schoonmaken ivm 2 katten. alle binnen deuren, beneden afstoffen, stofzuigen, dweilen. verder nog de keuken inc apparatuur en bijde wc's. ik werk in een hotel en ben gewent om 4 kamers in 1 uur te doen. bij mijn zit het ritme er van sne en goed werken in. soms ben ik al na 1 uur klaar en doe dan meteen even de ramen mee.

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Verschilt per hulp.
    Ik heb een hulp gehad die haar gewicht in goud waard was. Zij deed in 3 uur tijd het hele huis: 3 kamers (goed!) stoffen zuigen dweilen incl badkamer, toilet en 2 trappen, en af en toe een grote beurt voor de keuken of de ramen eens zemen.

Mijn laatste hulp vergat de stofzuiger omhoog te richten, nam de hoeken en randen niet mee, en gebruikte 1 ( :) :) ) doekje voor alles :pale:

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

gatver :(

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik werk 2,5 uur om de 2 weken bij iemand.
    Ik doe elke keer douche badkamer, wc, stofzuigen en dweilen.
    En de ene keer ramen erbij, dan weer keukenkastjes, enz.
    Ze schrijft altijd zelf een aantal dingen op, en ik schrijf op waar ik aan toe ben gekomen.

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja, daar was ik heel snel klaar mee :)

Deel Deze Pagina