Hallo Ik zit een beetje in dubio. wij hebben nu de tekst dat op rechterkant staat en dan boven de naam als volgt: in ieder kind begint de wereld opnieuw..... Naam wat vinden jullie hiervan? wat hadden jullie hier. bij de onze dochter hadden we. Met Robin in ons hart melden wij dankbaar en blij wij hebben er een lieve dochter bij. wat hadden/ doen jullie?
Hmm ik weet het niet, op zich een mooie tekst maar als ik er over na ga denken vind ik hem een beetje te 'zweverig'.
Wij hadden; "Zo mooi, zo klein en zo van ons" Intens gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon ... links hadden wij; Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij. Je bent een engel zo klein, bij jou willen wij alltijd zijn. Vind jou begin regel ook wat zweverig, maar als het bij jullie past is het prima toch? Het gaat om de geboorte aankondiging van jullie kindje.. succes! ps; tekst van jullie 1e kindje wel heel mooi! Vooral de vernoeming naar jullie *robin!
Dit is mijn kaartje: heb zowel in nl/engels... wordt gewoon dubbelzijdig, om zo kosten te besparen heb ik hem zelf gemaakt/ontworpen, (rechts onder staat dan adres,telefoon,dat heb ik even verwijderd, en op de orginele kaart zijn de eerste stippellijntjes gewoon de naam al voluit geschreven..
Zolang jullie hem maar mooi vinden en aan jullie kindje mee willen geven is het prima toch? Daarbij vind ik die zin prima kunnen, al twijfel ik of ik er misschien "voor ieder kind...." van zou maken, maar "in ieder kind..." is toch wel meer na jullie kind toe voor mijn gevoel. Wij zelf hadden redelijk 'standaard' zinnetjes geloof ik . Bij Malou en Ruben hadden we, "Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van" -> en dan daaronder 2 rijtjes naast elkaar ene rijtje van Malou andere van Ruben (oke dit klinkt heel vaag volgens mij, haha) Bij Benthe hadden we, "Zo welkom dit kleine meisje".
Ik vind het mooi, Wij hadden Hoera ons tweede prinsje is geboren, de eerste kreetjes klonken als muziek in onze oren. Onze liefste wens is nu vervuld, voortaan worden wij door twee kleintjes omhuld. Wel een lange aankondiging maar het paste goed op het kaartje. Dit was de tekst geworden als het een meisje was geworden (ongeveer ik doe het uit m'n hoofd) verwonderd, bewonderd, hulpeloos en klein. Wat zijn wij intens gelukkig jou papa, mama en broertje te mogen zijn