Wij zoeken een christelijk gedichtje voor ons tweede kindje. Het moet alleen niet te zwaar zijn. Bij onze dochter hadden we: Jij zo klein zo bijzonder Jij ons kind Zijn kind een wonder!
Jouw handjes In onze handen Samen in Zijn Vaderhand ------------------------------- Ontvangen in geloof Teken van hoop Geboren uit liefde
Wij hadden: Wat een wonder een hartje dat klopt een kindje dat leeft een kostbaar geschenk wat God ons op Zijn tijd geeft. Ik had twee miskramen gehad dus dit was heel toepasselijk voor ons.
Het wonder van een heel nieuw leven, mochten wij opnieuw beleven. Woorden schieten ons tekort. Daarom enkel: Dank U God!
Een tweede kindje ontvingen wij, Stil verwonderd en weer heel blij, Dankend de Schepper van al het leven, Dat wij dit wonder opnieuw mochten beleven
wij hadden bij de tweede: wat een zegen dat wij dit wonder nog een keer mogen beleven zo klein, zo bijzonder zo door God gegeven. en dan rechts: ontzettend dankbaar en stil van verwondering zij wij
Wij hadden geen gedicht maar voorop het kaartje de tekst: een nieuwe schakel in Zijn schepping Binnenin: dankbaar en vol liefde ontvingen wij uit Zijn hand een prachtige zoon
Stevie Wonders: 'I can't believe what God has done, through us He's given life to one, and isn't he lovely, made from love'
Wij weten het nog niet, maar wij denken nu aan het volgende kinderliedje; God kent jou vanaf het begin helemaal van buiten en van binnenin Hij kent al je vreugde en al je verdriet, want Hij ziet de dingen die een ander niet ziet
bij de eerste: Het leven dat ons als maanden boeide, en ongezien als wonder groeide. Is in ons midden toevertrouwd, door God die van zijn kinderen houdt. Bij de 2e dochter: Jij kwam niet gepland in deze tijd, maar ook niet als een speling van een lot. Jij kwam op jouw exacte tijd, in het tijdschema van onze god.
Een kind is niet zomaar een dingetje, iets bloots. Diep in dat dingetje bevindt zich zoiets groots. Er woont een wonder in, iets ongelooflijk machtigs. Een kind is meer dan alleen maar iets engelachtigs. Ik weet niet wat het is, dat niet,maar ik maak me sterk: zo'n mensenkind is niet alleen maar mensenwerk. Wie werd niet door dit nieuws verblijdt Onze droom werd werkelijkheid. Dankbaar dat het geluk ons vindt Het is een (zoon/dochter) Wees welkom kind.
bij de 2e hadden wij : handjes en voetjes zo teer, zo klein, zo fijn kan alleen Gods wonder zijn. bij de 3e Al is dit niet ons eerste wonder, Het is en blijft toch heel bijzonder Dat dit tere, prille leven, ons door God is gegeven. Bij de oudste hadden we een bijbeltekst.
Bij de eerste hadden we: Lief Klein Uniek Bijzonder Gods wonder Bij de tweede hadden we: Wat een wonder een hartje dat klopt een kindje dat leeft een kostbaar geschenk dat God ons geeft
wij hadden wonderlijk nieuw leven door god aan ons gegeven nu nog teer en klein wij zijn dankbaar dat wij jou papa,mama en grote zus mogen zijn
Bij onze dochter hadden we: Er zijn vele dingen in het leven, Die je verbaasd doen staan, Maar het mooiste dat de Heere kan geven, Is nieuw leven, uit liefde ontstaan. Nu ben ik nog opzoek, deze staan op mn notitiepapiertje:
Teder lief en nog zo klein Een stil moment om hem dankbaar te zijn Vol trots laten wij je horen Dat onze dochter/zoon is geboren.