pfff ben nu morgen 36 weken. heb er 2 weken vakantie op zitten, maar nog helemaal geen uitgerust gevoel. 1e week heb ik een aanrijding door de gladheid gehad, dat zat en zit nog in mn hoofd. de auto is bij de garager, gelukkig hebben we wel een leenautootje. 2e week 2/3 dagen ziek geweest. gelukkig gaat sophie 2,5 dag naar kdv, waardoor ik wel een soort van rust heb. maar er moet nog zoveel voor mn gevoel gedaan worden. ik vind het hier vies, maar om nou eens goed ertegenaan te gaan ,heb ik geen fut voor. ik lig altijd even plat, maar kan dat niet even een uurtje, dan ben ik zo duf dat het langer wordt. mn moeder helpt me met wassen, die heeft een droger (wij niet). mn schoonmoeder helpt ons ook heel veel. mn partner heeft het al druk zat en helpt me ook veel met sophie. hij gaat 's ochtends om half 8 de deur uit voor de trein en komt 's avonds tegen half 7 weer thuis met de trein. denk dat ik mn schoonmoeder even ga vragen om de boel hier te dwijlen, dat doet ze nl graag, ben alleen te trots om het vragen.
Pfff weet nog goed hoe dat was inderdaad toen ik bij mijn 1e 36 weken zwanger was .. doe jij maar gewoon zo veel mogelijk rustig aan en schakel inderdaad zoveel mogelijk ouders/schoonouders en vrienden in!