Buggy vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaTal85, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, ik weet niet of hij hier goed staat hoor!

Wij gaan begin oktober een weekje naar Landal Hochwald in Duitsland! We zijn hier eerder geweest, maar nog zonder kind! Je kunt er heerlijk wandelen door de bossen en op bergen enzo! We hebben een grote hond, en mijn vrienden die meegaan ook, dus dat gaan we veel doen.

Nu is mijn vraag, wij hebben een Quinny Speedi, en een opel astra, een kind en een hond... De auto zou hiermee al vrijwel vol zijn! Haha.

Nu zaten we te denken een skibox te huren, maar mijn schoonzusje bood aan dat ik haar Quinny zapp mag lenen! Ikzelf heb hem ook gehad, maar vond mijn Speedi fijner en heb hem dus weer verkocht, en ik vraag me Af of het verstandig is! Zo hoeven we misschien toch geen skibox te huren, maar heeft er iemand enig idee hoe dat ding loopt in het bos en op zandpaadjes enzo? Zij zegt dat ze hem juist daar voor gekocht heeft toen zij op vakantie gingen en dat hij super liep! Zullen we het gokken of zeggen jullie dan toch de Speedi meenemen die veel ruimte inneemt?

2. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    voordeel van de zapp is inderdaad dat hij erg klein is. hij gaat bij ons ook mee op vakantie. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt geschikt vind voor veel wandelen over bospaadjes, en al helemaal niet over zandpaden. het voorwiel loopt dan vast waardoor je hem eerst weer moet kantelen of recht zetten...maar hij is wel handig...

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Misschien een hele andere tip, heb je weleens gekeken naar een draagdoek of zak?

Wij lopen veel door de bossen en ik vind de kinderwagen dan echt een onding!

Tips qua buggy heb ik (nog) niet.

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik vind de zapp door de kleine wieltjes ook niet geschikt voor bospaadjes, luchtbanden zijn dan fijner..
    Ik zou dus een skibox huren..

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ja, wel aan gedacht maar mijn zoontje is ruim 13 kilo en 92 cm dus niet echt geschikt, zeker niet met een hond van 48 kilo aan de lijn! Daarbij heb ik vaak last van mijn bekken, dus ik durf het niet te gokken om alleen een draagdoek mee te nemen!

Verder thanx voor de reacties, dan gaat gewoon de Speedi mee en een koffer op het dak! ;) ik dacht het al hoor!

6. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Kun je daar geen bolderkar huren?

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    zapp idd niet geschikt voor in de bossen, dat is een ramp. een bolderkar huren is idd een goed idee, of een opvouwbare kopen.

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Je kunt daar ook een kinderwagen huren, weet zo niet welke maar was niet duur. Wij zijn er drie weken geleden nog geweest en toen zag ik de huurwagens staan...

Deel Deze Pagina