fijn dat je er inspiratie door hebt gekregen vind het voor een 2e wel lastiger als voor een eerste maar door ergens zelf een draai aan te geven kom je er wel uit
Wij hebben ook een gedichtje uit naam van ons! Ik vind het ook storend als het gedichtje uit naam van het oudere kind komt... Maar dat is mijn/ons gevoel.. Er staat wel: naam van onze dochter en daaronder, zusje van Vince.. Op de kaart! Succes met de zoektocht! En ik vind je eerste gedichtje wel het mooist! Heel lief!
Dit hebben wij voor het geboortekaartje van de tweede: Op mijn teentjes kijk ik over het randje van de wieg. Dag klein zusje, ik vind je lief! En dan naam van mijn dochter eroder
Wij hebben dit, ik heb het zelf geschreven zoals we dat ook bij de eerste hebben gedaan. Teder,zacht en klein en enorm trots dat wij jou ouders mogen zijn Uit mama's buik ben je gekomen, nu is er voor Marit een lief baby broertje geboren En aan de andere kan staat dan Welkom lief broertje of zusje, we weten nog niet wat gaat worden
Jeetje , moeten we nu ook elkaars chramaatieka verbeteren? Mooie gedichtjes Bloem, ik blijf even meelezen .. Zoek ook inspiratie voor een leuke tekst. Vind tekst uit naam broer of zus trouwens wel leuk, geeft mij persoonlijk het gevoel dat oudere broers/zussen er helemaal bij betrokken worden.
Nee, normaal niet natuurlijk (ik zie heus wel vaker foutjes in berichten), maar als het fout op het kaartje komt is dat toch niet leuk voor TS? Kan ik toch gewoon even helpen?
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nog steeds aan het twijfelen over het gedichtje want de eerste vind ik het mooiste maar wij weten het geslacht al en dat gedichtje komt over alsof we dat nog niet wisten. Wel ben ik besloten dat ik een gedichtje wil vanuit mijn zoontje. Mijn schoonzusje had deze: Hallo kleine *welkom op de wereld wat vind je ervan. Ik ben * jou grote broer, en ik lijk misschien wel groot en stoer, maar ik wil best mijn speelgoed delen om samen met jou te kunnen spelen. Nu onze mama jou niet meer hoeft te dragen, kunnen wij samen onze papa plagen. Ik was hun eerste wonder en nu hebben papa en mama een tweede donder. Zoiets wil ik ook maar niet hetzelfde misschien alleen de laatste twee alinea's. Hebben jullie nog suggesties? ps trouwens nog bedankt voor de verbetering van onthuld! Ik vind het fijn als mensen me daarop wijzen, zodat het niet fout op het kaartje komt te staan.