Weet iemand of zo'n massagestraal die je in veel zwembaden hebt, kwaad kan als je het op je rug doet? Ik heb het even op mijn onderrug gedaan en het voelde wel heel lekker namelijk.
Als het je rug is zou ik niet weten waarom niet. Alleen die elektrische trilmassage dingen om op te liggen worden afgeraden
@boomm; Het is echt een enorm harde straal, zo hard dat het soms, op sommige plekken echt pijnlijk kan zijn, en zeker als je bijvoorbeeld geblesseerd bent. Ik heb deze zs al vrij vroeg een gevoelige onderrug, en het voelde lekker en een beetje pijnlijk tegelijk als je snapt wat ik bedoel. Maar zou het volgens jou ook op je buik geen kwaad kunnen dan?
Sorry wil geen roet in het eten gooien maar kijk er wel mee uit. Mijn man is masseur en mag in de zwangerschap de onderrug vrij weinig behandelen. In je onderrug zitten namelijk een paar punten waar je weeën mee op kan wekken. Hun doen het dan uit voorzorg niet om vroeg geboorte of miskraam te verkomen. Het gaat niet heel snel maar zou het niet echt aan raden die harde stralen en helemaal niet op de buik zelf. Misschien kun je eens een heerlijke warme pittenzak in je onderrug leggen. Dat helpt bij mij heel goed. Sorry weet heel goed hoe pijnlijk een onderrug aan voelt. Wou alleen even waarschuwen voor te veel gebruik wat mij is afgeraden om te doen. Verder hoop ik en wens ik dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben Liefs valenora
nou ik heb nog nooit gehoord dat iemand vroegtijdig weeen kreeg door een massagestraal.. dan zouden de zwembaden denk ik vol liggen met zwangere vrouwen bij zo'n massagestraal. #rent meteen naar het thermaalbad haha. Zou het niet op je buik doen maar op je rug.. kom op.. gewoon doen lekker genieten!