Massagestraal zwembad en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentedag, 26 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Weet iemand of zo'n massagestraal die je in veel zwembaden hebt, kwaad kan als je het op je rug doet? Ik heb het even op mijn onderrug gedaan en het voelde wel heel lekker namelijk.

2. littlesunshine

3 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel kwaad kan hoor.... toch?

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nee tuurlijk niet. Wat zou het moeten doen dan? De baby uit je buik blazen? ;)

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Als het je rug is zou ik niet weten waarom niet. Alleen die elektrische trilmassage dingen om op te liggen worden afgeraden

5. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

@boomm;

Het is echt een enorm harde straal, zo hard dat het soms, op sommige plekken echt pijnlijk kan zijn, en zeker als je bijvoorbeeld geblesseerd bent. Ik heb deze zs al vrij vroeg een gevoelige onderrug, en het voelde lekker en een beetje pijnlijk tegelijk als je snapt wat ik bedoel.
    Maar zou het volgens jou ook op je buik geen kwaad kunnen dan?

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat kan echt geen kwaad hoor!

7. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Sorry wil geen roet in het eten gooien maar kijk er wel mee uit.
    Mijn man is masseur en mag in de zwangerschap de onderrug vrij weinig behandelen.
    In je onderrug zitten namelijk een paar punten waar je weeën mee op kan wekken.
    Hun doen het dan uit voorzorg niet om vroeg geboorte of miskraam te verkomen.
    Het gaat niet heel snel maar zou het niet echt aan raden die harde stralen en helemaal niet op de buik zelf.
    Misschien kun je eens een heerlijke warme pittenzak in je onderrug leggen.
    Dat helpt bij mij heel goed.
    Sorry weet heel goed hoe pijnlijk een onderrug aan voelt.
    Wou alleen even waarschuwen voor te veel gebruik wat mij is afgeraden om te doen.
    Verder hoop ik en wens ik dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben :D
    Liefs valenora

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zelf zou ik het niet doen. Het zijn behoorlijk heftige stralen die flink op het lichaam doorwerken.

9. Valerica

Valerica Actief lid

26 mei 2015
    127
    0
    0
    Verpleegkundige
    nou ik heb nog nooit gehoord dat iemand vroegtijdig weeen kreeg door een massagestraal.. dan zouden de zwembaden denk ik vol liggen met zwangere vrouwen bij zo'n massagestraal. #rent meteen naar het thermaalbad haha.

Zou het niet op je buik doen maar op je rug.. kom op.. gewoon doen lekker genieten!

Deel Deze Pagina