Tekst geboortekaartje om te vragen of men niet wilt bellen tijdens rusttijden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sweetchocolate, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmmmmmm waar ken ik dat toch van :D:D:D:D:D

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga er geen tekst opzteten van tussen zo en zo laat rusten wij want heb bij daniel wel gemerkt dat daar weinig van kwam, was vaker van half 12 tot half 1 dan van2 tot 3

en bellen voor bezoek...hou er rekening mee dat er nog zat mensen zijn die denken dat hun niet hoeven te bellen! was bij ons nl ook zo. Of ze spraken het met mn moeder af wanneer ze kwamen (zaten toen tijdelijk bij mn ouders)

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hier gaan de telefoons lekker uit tijdens de rusttijden.
    We hebben geen huistelefoon, dus dat scheelt ook.
    En als het belangrijk is, hebben we allebei een voicemail die ingesproken kan worden.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@guppekop... ook lekker brutaal van je moeder!

Ik zou er ook niets op zetten, was ook niet moe op de gezette tijden, zoals de meeste op hun kaartje zouden zetten.

En brutaal zijn, bij sommige mensen! Afspreken dat ze rond half 7 savonds langskomen, krijg je om 8 uur een smsje, ja sorry het liep uit, we komen er nu aan (en dan nog een uur moeten rijden) ja sorry, maak wel een nieuwe afspraak.
    Heb ook geen leuke bevalling gehad en Sasha die rommelde in het begin nog wel eens snachts, heb soms ook mensen afgebeld, sorry ik ga een dagje bijtrekken.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik weet niet of het al gezegd is ,maar als je de geboortekaartjes nog niet besteld hebt is het mss een idee om alleen het mobiele nummer van je vriend erop te zetten, dan is er in ieder geval iemand van jullie bereikbaar en worden jullie er mss niet wakker van

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hadden gewoon:

Wij rusten tussen 12.00 en 15.00 en na 21.00 uur.

Trokken hier ook wel eens de telefoon eruit, wisten we zeker dat we niet gestoord zouden worden.

Maar kan je niet gewoon tegen je schoonmoeder zeggen dat je haar telefoontjes op prijs stelt maar of ze voortaan misschien op een ander tijdstip kan bellen. Misschien heeft ze nu niet door dat ze steeds in je rusttijd belt.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier eigenlijk maar één keer mee gemaakt. Heb toen ook gezegt dat het niet uitkwam omdat we al visite op de planning hadden staan.

Snap ook niet waar mensen het lef vandaan halen om zomaar langs te komen

Deel Deze Pagina