Hallo dames, Na een week ontzettend slecht slapen, ben ik nu hard op zoek naar tips van andere dames. Ik slaap nu sinds een week slecht, ga rond 23.00 -23.30 naar bed en om 02.00 klaar wakker tot 06.00 - 07.00 en dan kan ik weer even slapen tot 09.00. Dit breekt me nu echt op, ik ben overdag zo moe! Maar ga expres niet slapen omdat ik dan de nacht helemaal niet slaap. Vandaag in de kruidvat geweest, op de hoop dat homeopatische middeltjes mij mogen helpen maar helaas! Ik heb vandaag wel 10x gelezen niet voor zwangere vrouwen Nu heb ik kruidenthee meegenomen op de hoop! Zijn er meerdere die hier last van hebben? Zoja, hebben jullie wonder middeltjes? Ik verlang naar een nachtje heerlijk slapen Liefs Sanne
Heb er helaas ook last van en geen goede tip voor je! Ik doe trouwens tussen de middag op de 3 dagen dat ik niet werk wel een powernappie hoor, want anders red ik het echt niet!
Gerem jij ook al last van, helaas nog geen wonder middel haha. Maar ik snap goed dat jij een powernappie doet. Ik zit in de ziektewet vanwege hematoom dus ik werk helaas niet meer. En juist daarom doe ik smiddags niet slapen omdat ik alleen maar binnenshuis kleine dingentjes doe. Ik hoop dat we gauw weer lekker een nachtje door mogen slapen! Sterkte voor jou, aan de andere kant, we wennen er vast goed aan zo hahaa
Haha ja zo kun je het ook bekijken Volgens mij begon het slechte slapen bij mn eerste pas rond de 28 weken en dat kwam toen door de BI. Sinds meneer er is slaap ik niet meer zo vast, dus dat zal hier nu mede het probleem zijn denk ik. Mocht iemand een super tip hebben dan zou het super zijn, maar heb me er ook al een beetje bij neer gelegd
Ik zou toch echt overdag wat slapen hoor als ik jou was. Ik snap je argument om het niet te doen, maar als jouw lichaam overdag om slaap vraagt zou ik daar vooral aan toegeven. Bedenk dat jouw lichaam nu in het teken staat van een nieuw leventje creëeren, dus pak je rust wanneer je lichaam het nodig heeft...
Ja misschien moet ik daar dan toch aan toegeven, maar ik denk altijd, nou gezellig zit ik dan om 02.00 snachts alleen op mijn bankje, niks op televisie als die gillende keukenmeiden!
Geen geruststelling helaas want ik slaap de hele zwangerschap slecht. Ben inmiddels 38 weken en er is geen een nacht geweest dat ik lekker heb door geslapen... Wel probeer ik zo min mogelijk op de klok te kijken. Ik voel me uitgeruster als ik niet precies weet hoe lang ik niet heb geslapen Sterkte!
De echte tip ben ik zelf ook nog steeds aan het zoeken om minder op een mol te gaan lijken. Wat ik doe is Niet meer drinken na 21.00 ( overdag extra) Zorgen voor warme voeten dus heel charmant sokken aan in bed. Douche voor het slapen gaan Bakje met water in de kamer ( hopen dat mijn neus open wil)
Beste Sannie92. Pas ook een beetje op met kruidenthee, sommige kruiden zijn ook niet waanzinnig goed voor zwangere vrouwen (hoewel ze nu zoveel afraden... ) Toen mijn man slecht sliep zette ik een kommetje warm water naast zijn bed met lavendel... hij sliep daar enorm goed door... misschien het proberen waard
Douchen en warme melk voor het slapen gaan en inderdaad overdag wat bijslapen. Wel niet te laat, rond 11u een uurtje ofzo, dan zit er nog genoeg tijd tussen voor je weer naar bed gaat.. Wondermiddel heb ik ook nog niet gevonden.. Bij mij komt het wel in perioden, dus dan slecht en dan weer wat betere nachten. Hopelijk bij jou ook!
Word alleen nog maar erger helaas! Warme melk voor het slapengaan zou inderdaad helpen, doe ik ook vaak.. Of een warm ontspannend bad? Heb ook gelezen dat Sedinal plus (Homeopatisch inslaapmiddel) ook mag gebruikt bij zwangere vrouwen Maar ik durf dit zelf niet, maar heb ook enkel problemen met in slaap geraken.. De rest van de nacht gaat 't meestal wel!
Bij mij helpt een paar druppeltjes mandarijnolie op een zakdoekje. Die leg ik dan naast m'n hoofdkussen. En als ik echt niet kan slapen neem ik Rescue druppeltjes voor de nacht. Er zit alleen wel alcohol in, maar ik gebruik 2 druppeltjes in een groot glas water, dus dat is hopelijk niet zo erg. Ze bestaan ook zonder alcohol in capsules
klink misschien stom maar bij mij helpt de thee van pickwick slaap lekker ik merk dat ik daar beter en rustiger Door slaap misschien helpt het bij jou ook wel
Een uurtje of half uurtje voordat je naar bed gaat niet meer naar een scherm staren schijnt ook goed te werken. Daar blijven je hersenen een hele tijd actief van. Misschien is een bewuste ontspanningsoefening, zoals yoga, ook nog iets om te proberen?
Melatonine tabletjes van a vogel volgens mij. Is stofje wat je hersenen aanmaken om in slap te vallen. Warme melk met honing voor je gaat slapen kan ook helpen
Ik slaap ook aldoor slecht.. bij mij heeft het echt te maken met in slaap vallen. Lig nu alweer 1.5 uur te wachten tot ik in slaap val... Geen tips helaas
Melatonine zou ik niet nemen. Het wordt ook afgeraden tijdens de zwangerschap. Het is namelijk een kunstmatig hormoon. (Zit ook niet in het assortiment van Vogel)
oh jee hier ook vanaf jou periode slechte nachten en nu nog alles geprobeerd en wordt alleen maar erger helaas ... ik hoop voor jou niet !! sterkte ermee ik heb geen tips die werken hier
Ja hoor hier slaap ik ook slecht. Minimaal twee keer uit bed om te plassen. Dan lig ik wakker van de honger. En mijn man die het op een snurken zet.. Ik doe smiddags als het kan zeker een powernap! Ik werk vaak savonds dus ik lig er ook nog eens laat in. Ik heb daarbij nog minimaal een uur nodig om te acclimatiseren voor dat ik aan slaap toe kom.. Okay niet echt een oplossing alleen gezeur van mij Ik kijk altijd savonds naar commedy central. Weinig reclame en lekker luchtig