Onverzadigde honger ..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xMelissssssa, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Herkenbaar?

Ik ken alles eten wat ik wil ..
    Van snoepjes en koekjes tot 6 boterhammen per dag ..
    Elke avond 1,5 tot 2uur heb ik weer trek 😳😳

Iemand een tip om ervoor te zorgen dat die maag wel een keer vol zit voor een tijdje? 😜

2. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeeeel herkenbaar!
    Bij mijn vorige zwangerschappen had ik het niet zo erg als nu.
    Ik heb bijna de hele dag honger :$
    Ik eet al bewust gezond dus ik geef niet toe aan de trek in die ohw zo lekkere pizza,big mac,ijs,etc... haha
    Dan maar weer een appel,mandarijntjes,boterham maar als ik even vol zit heb ik na een half uur gewoon weer trek in eten.
    En in de avond krijg ik elke keer mega dorst die gewoon moeilijk weg te krijgen is en ik drink meer dan genoeg overdag.
    Gevolg is dat ik dan in de nacht er wel 4x (soms meer!) eruit moet om te plassen en als ik dan toch wakker ben heb ik meteen ook honger!
    Wat bij mij wel helpt is bij lekkere trek een glas water drinken zodat de ''honger'' wat stilt maar goed,het vult heen uren natuurlijk.
    Heb trouwens ook veel groente in huis wat ik gewoon kan pakken bij een honger gevoel.
    Komkommer,wortelen,etc...
    Is gezond en zorgt niet voor de extra kilo's.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Herkenbaar van mijn 1e zwangerschap, toen had ik ook echt constant honger.. At vaak kleine beetjes tussendoor, geprobeerd niet al te ongezond.. Maar er niet aan toegeven ging niet, dan werd ik slap en misselijk..

Geen idee wat je eraan kan doen!

Nu bij de 2e zwangerschap juist helemaal geen last van.. Ik heb moeite om de normale hoeveelheid op een dag te eten.. Juist snel vol.. Gek hoe dat kan verschillen he..

4. Secondbeeb

10 aug 2014
    57
    0
    0
    Noord Brabant
    Zeker herkenbaar! Normaal eet ik helemaal niet veel en schuif ik vaak eten door aan ML.... Heb ML de laatste tijd al best vaak beteuterd zien kijken omdat alles tot t laatste hapje op gaat haha!

5. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Oh thank god!
    Ik eet ook (poging tot) zo goed mogelijk gezond te eten, ik heb sinds mn zwangerschap alleen maar zin in een frietje met stoofvlees 😜 ..
    Verder eet ik kleine beetjes per dag en dan ook komkommer, appel, brood etc .. Maar die honger is gewoon niet te stille!

6. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Ik heb ook de hele dag door honger, en als ik er niet aan toegeef word ik misselijk. Ik kan geen flinke porties op, maar wel de hele dag door grazen.

7. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Heb het sinds de december maand ook heel erg en dan vooral in lekkere dingen! Ik probeer me in te houden, maar t lukt me echt niet. Ik kom nu gemiddeld een kilo per week aan! En ben nog lang niet op t eind. Vorige zwangerschap ook 30 kilo totaal aangekomen dus dat zal er nu ook wel weer aan gaan...

8. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik probeer niet teveel toe te geven. Tot nu toe lukt het (maar ik ben ook nog niet zo ver zwanger). Ik hou het voornamelijk bij 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes per dag en ik probeer zo gezond mogelijk. Maar lukt niet altijd haha.

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb het sinds een aantal dagen, vreselijk! En het liefst ongezond, dus chips, hamburgers etc haha
    Heb net heel braaf 2 mandarijnen naar binnen gewerkt nadat ik bij de thee alweer 2 chocoladekoekjes naar binnen had zitten werken.
    En ik maar gillen tot vorige week dat ik nog niks ben aangekomen, nou dat zal nu wel komen haha

10. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Verschrikkelijk is dat he, al dat lekkers haha!
    Het gaat bij mij nu wel iets minder worden, wordt gek van maagzuur ..

Deel Deze Pagina