wie heeft er ervaring met de katoenen luiers van ww.bambinomio.nl of wie kan mij er iets over vertellen groetjes anne-marie
Hoi Anne-Marie, Er is inderdaad een onderwerp bij verzorging en veiligheid http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=16244 Daar kan je al wat dingen lezen en al je vragen op kwijt! Ik heb de bambino mio luiers zelf gebruikt in de eerste maanden en ik vond het niet zo'n succes (de dunne ontlasting lekte vaak naar de overbroekjes waardoor die ook in de was moesten of de kleertjes vervuilden) maar er zijn genoeg mensen die het fantastisch vinden. Het is een van de goedkoopste katoenen luier opties. Zelf ben ik overgestapt op totsbots (een voorgevormde luier van badstof) en dat heb ik volgehouden tot mijn kindje zindelijk was (jippie nu al een maand \/ ). Nu heb je datzelfde model in bamboo (een meer absorberende stof waardoor de luier wat dunner is) en die vind ik super maar ze drogen wat langer. Bij de nieuwe baby ga ik ook zeker weer katoenen luiers gebruiken. We zien je wel bij het andere topic! :study: