Hai meiden, Wij weten al een tijdje wat voor geboortekaartje we willen alleen twijfelen we alleen nog over de tekst om het kindje te bewonderen. Het moet kort, lief maar krachtig zijn.. Ik heb al enkele tips gekregen van de vrouw die ons geboortekaartje maakt maar vind ze niet helemaal geweldig: Op wie zal ik lijken? Een telefoontje en je kunt mij bekijken! [FONT=arial, helvetica, sans-serif] Bel, kom en bewonder! Wil je onze kanjer zien? Bel dan even, anders slaapt hij misschien.[/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif] Wil je mijn oogjes zien twinkelen, laat de telefoon dan even rinkelen. Graag eerst even bellen, voordat je vingertjes en teentjes komt tellen. [/FONT] [FONT=arial, helvetica, sans-serif] Iemand nog leuke, andere ideeen???? tnxxxx [/FONT]
Ik hou niet zo van de rijmpjes, ieder zijn smaak natuurlijk Wij hebben Welkom! Bel even en dan ons telefoonnummer....
Ik ben ook niet zo van de rijmpjes. Bij ons komt er op te staan: "voor bezoek graag even bellen" en dan natuurlijk ons telefoonnummer.
Wij zijn ook niet van de rijmpjes -dat vinden we een beetje gemaakt- en hebben een kraamfeest. Als we fit zijn en engerie hebben dan bellen we onze beste vrienden tussentijds om langs te komen. Directe familie komt toch wel langs. Alleen het adres van de locatie waar het kraamfeest gehouden wordt staat erop. Iets in de trant van "Graag vieren wij met jullie de geboorte van ons zoontje xxx op xxx om xxx" en dan het tel nr van mijn man eronder. Lijkt heel saai, maar we zijn erg trots op ons kaartje Overigens zetten wij er ook (heel ontraditioneel) geen geboortegewicht en lengte op. We vroegen ons af waarom iedereen dat nu deed (waarschijnlijk de maat van de kleertjes) en omdat wij toch een kraamfeest houden twee maanden na de geboorte heeft het melden van gewicht en lengte niet veel zin. We zetten er per slot van rekening toch ook niet op of ie haartjes heeft of niet
Wij hebben geen speciale tekst daarvoor. Gewoon onze adres gegevens en daaronder ons telefoonnummer. Het is voor iedereen meer dan duidelijk dat ze eerst moeten bellen voor ze langs komen!
Wij vinden bezoek erg fijn, maar mag dat na een telefoontje zijn! Hadden wij op het kaartje staan. Succes nog.
Wij hadden bij onze dochter: Wil je mijn oogjes zien twinkelen? Laat dan eerst eventjes onze telefoon rinkelen! Vond dat wel lief staan bij het gedichtje: Wie zegt dat wonderen nooit gebeuren en nooit gebeurd zijn bovendien Die moet beslist met eigen ogen ons wonder komen zien! Dit keer gaan we voor een gedichtje uit naam van grote zus en als bezoek test doen we: Zal ik op mijn grote zus lijken? Na een telefoontje mag je me bekijken!
Toevallig, wij doen dit ook niet. Ik vroeg me namelijk ook af waarom iedereen dat doet en ik vind het niet nodig.