Hoi allemaal, Ik heb een vraag. Ik heb voorlopig zijn zwangerschapsshoot ingepland staat bij 37 weken, 3 weken voor de uitgerekende datum. Ik wilde lekker kort erop ik dacht dan is me buik mooi. Alleen nu zat ik te denken dat ukkie natuurlijk ook eerder kan komen. En dan mis ik dalijk die hele shoot. Bij hoeveel weken raden jullie aan, of hebben jullie zelf ervoor gekozen om de shoot te doen? En is 37 weken inderdaad te kortdag?
Ik zou het persoonlijk eerder doen. Ik heb er geen ervaring mee aangezien dit pas mijn eerste kindje is en ik nog lang niet zo ver ben. Maar ik denk er zelf ook vaak aan en hou dan de volgende dingen in gedachte; Wat als ik eerder moet bevallen? Wat als ik tegen die tijd geen mooie buik meer heb Wat als ik tegen die tijd te beroerd en/of te moe ben om de fotoshoot nog te doen. Aangezien er over het algemeen wordt gezegd... de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik vraag me dan af of ik de laatste 3 a 4 weken nog zin zou hebben om lekker enthousiast te staan poseren Maar zoals ik al eerder zei ik heb hier absoluut (nog) geen ervaring mee dus dit is zijn echt de ideeën die ik erover heb. Maar er zijn hier genoeg meiden die hier wel ervaring mee hebben en goede tips zullen hebben voor je. Ik zal dan ook even meekijken wat ze te zeggen hebben, wellicht kan ik ook wat met de tips
Ik ben fotograaf.. het beste is om dit tussen de 32 en de 36 weken te doen.. Om bepaalde redenen: Je buik zakt vaak na 36 weken dus dan heb je geen mooie ronde buik meer. En je engergie word ook minder en minder. En ook kan 37 weken te laat wezen omdat je gaat bevallen.
Ik heb mijn shoot ook gepland met 37 weken omdat ik het heel belangrijk vind om zo'n dikke, ronde, mooie buik te hebben voor de foto's. Het vervelende is wel dat ik de laatste dagen veel vocht vasthoud en dat zie je o.a. aan mijn enkels. Ik zal dus wel moeten opletten dat het die dag niet te erg is
Hier een shoot gehad met 34 weken, vanwege de redenen die Hanneke noemt. Je buik is dan nog vrij hoog en sowieso mooi rond hoor Ook had ik toen echt nog meer energie en vooral zin om meer dingen te doen dan met 37 weken.
@cream86: ik behin me ook al te bedenken dat dat misschien toch beter geweest zou zijn, maar mijn buik begint nu pas echt te groeien. Voor de zwangerschap vond ik hem altijd te dik en nu is ie niet dik genoeg. Haha
Ik heb er morgen 1 en ben 32 weken bij mijn eerste was ik ook rond die tijd.. Nu ben je op zijn mooist nog weinig vocht ronde buik en idd nog niet bevallen ) op het einde ga je vaak toch ook in je gezicht veranderen ( door vocht ) als je dat hebt dus ik zeg vroeger..!
Ik heb de shoot gedaan met 33 weken; maar goed ook want met 37 weken lag ik in het ziekenhuis voor de bevalling
Advies is meestal tussen de 34 en 36 weken. Dan heb je nog puf en een mooie ronde buik als het goed is. Ik heb het met dik 35 weken gedaan en dat was erg leuk!
Hier met 30 weken gedaan. Dat was maar goed ook, want sinds kort hou ik ontzettend veel vocht vast en begint mijn buik ook al te zakken. Da's nog los van het feit dat ik inmiddels niet zo goed meer kan staan.
Ik heb het ook met 35 weken gedaan. Mijn voeten hielden vocht vast, maar die kwamen toch niet op de foto Ik was bang dat ik misschien ook in m'n gezicht vocht zou gaan vasthouden en wilde natuurlijk niet met zo'n dikke plofkop op de foto. Vandaar dus niet later gedaan. Foto's zijn prachtig geworden. 3 weken na de bevalling ook nog een newbornshoot gedaan. Ook een aanrader.
Nou ik reageer maar even hier haha ik met 37 weken omdat ik t weekend dat ik 36weken ben niet kan en zij die week daarvoor niet haha
In overleg met de fotograaf toch de afspraak laten staan met 37 weken. .ook ivm afspraken van de betrokken partijen. Mocht er hoge nood zijn gaan we improviseren op een andere locatie bijvoorbeeld buiten. Worden er wel eens voorspellingen gedaan over wanneer er wordt verwacht dat je gaat bevallen?
Rond 34 weken was hier het advies. Je hebt dan echt al een mooie hoog-zwangere buik! Bij mij verschilde dat ook niet veel met 37 weken, behalve dat ie toen wat gezakt was, iets minder 'mooi' zelfs. Zou de shoot dus ietsje eerder plannen, ook omdat je dan al kunt bevallen en je energie de laatste weken echt minder wordt. Ook vaker dan problemen met vocht vasthouden.....
Zou niet na 36 een doen indd dan ga je vaak ook beginnen met snel veel vocht vasthouden haha je woedt er niet charmanter op dan, je slaapt dan vaak slecht, moe, pijntjes etc. Ik zou zelf met 30 een doen misschien nog eerder
Ik ben benieuwd bij jou haha. Ik kon ook bijna 3 maanden voor uitgerekende datum maar dat vind ik zelf te vroeg... Ik hoorde ook dat 1e kindje vaak later komt dus daar hoop ik op. ..
Jeeeh net via vakantieveilingen een zwangerschapsshoot gewonnen ter waarde van 199 euro voor 19 euro..!! Kan ik toch nog een keer extra voor het geval dat haha... Echt een aanrader om daar te kijken voor de mensen die nog op zoek zijn..!!