Angst en nerveus na curettage weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saartje1311, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1311

Saartje1311 Nieuw lid

29 okt 2015
    3
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik ben 18 augustus 2015 gecureteerd met 11 weken zwangerschap .missed abortion
    Nu ben ik vrij snel weer in verwachting. Maar zit met veel angst.
    Elk steekje of juist niet schiet er behoorlijk veel Door mijn hoofd.
    Hoe ervaren jullie het of juist niet.
    Gisteren behoorlijk pijn in me borsten en vandaag stuk minder wel gevoelig als ik ze aanraak.
    Krijg pas met 7 + een echo

2. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hoi hoi!

Hier ook een curretage gehad afgelopen juli en ook weer opnieuw zwanger. De angst blijft helaas wel, ik heb al een echo gehad met kloppend hartje maar werd een week teruggezet dus ben alsnog onzeker. Tegen mij werd gezegd dat ik met 6+6/7 weken al langs mocht komen en achteraf bleek ik 6+3 te zijn en was er al een kloppend hartje te zien. Dus misschien kun je proberen te vragen of je toch al ietsje eerder langs mag komen?

Heel veel succes verder ik heb helaas geen tips want ik ben zelf ook nog steeds onzeker! Volgende week vrijdag mag ik terug en hoop dat het vruchtje dan goed gegroeid is!

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hoi Saartje, heel begrijpelijk dat je angstig bent. Niemand kan jou de garantie geven dat het deze keer wel goed gaat. Zelf kreeg ik na de MA nog een spontane MK, het ging twee keer mis in slechts een paar maanden. Ondanks de angst zijn we er gelijk weer voor gegaan en de derde keer lijkt scheepsrecht te zijn! Al geloof ik het pas wanneer ze gezond in mijn armen ligt.

Het is gewoon ontzettend spannend! Ik hoop voor jou dat je bij de eerste echo een mooi vruchtje met kloppend hartje te zien krijgt. Tot die tijd moet je proberen vertrouwen te houden. Sterkte!

4. Saartje1311

Saartje1311 Nieuw lid

29 okt 2015
    3
    0
    0
    Ik heb eerst menstruatie afgewacht en gelijk daarna weer zwanger. Ik weet niet zo goed er mee om gaan.

Hier het hele verhaal.
    Ik ging met 7.4 week de echo doen en werd ik 9 dagen terug gezet wat gewoon helemaal niet mogelijk kon zijn ivm eisprong en gemeenschap.
    Ik had ook hele nare dromen en naar gevoel.
    Maar ja het hartje klopte wel dus naar huis.
    Bleef me bezig houden met 8 weken oud bloed verlies dat bleef en na 4 dagen heb Ik gebeld. Verloskundige zei na controle gelijk is overleden en gekrompen en is al in delen.
    Ik naar ziekenhuis gynaecoloog gekeken ziet geen delen en mooie rondingen is intact hartslag was way traag zei ze.
    Ik weer naar huis gestuurd voor 2 weken.
    Toen weer de echo was het overleden met 11 week gecurreteerd.

Ik heb al die tijd wel sympthomen gehad maar minder.

Daarom mijn onrust wil niet negatief denken en verder voel ik me nu goed.
    Ben bijna 36 en heb een dochter van bijna 4 zou zo blij zijn als.ik dit.niet weer hoef Door te maken

5. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Helaas erg herkenbaar..Bij mij tot 3 x toe mis dat hakt er wel in..
    Het enige wat je kunt doen is afwachten en afleiding zoeken.
    Ik dacht ook ik heb het zelf niet in de hand dat hielp soms wel.
    De meeste zwangerschappen gaan goed.
    Ik heb met 12 weken een angelsound gekocht en mij hielp het enorm on het hartje te horen..mijn angst was ook dat het hartje zou stoppen..
    Sterkte en tussendoor gewoon proberen te genieten..

6. Saartje1311

Saartje1311 Nieuw lid

29 okt 2015
    3
    0
    0
    Vervelend is dat he om allemaal mee te maken.
    Hoop dat het met jullie ook allemaal goed komt

11 november is het zover dan zou ik 7 week en 3 dagen moeten zijn ben zo benieuwd als alles goed is nu qwa groei en niey terug zetten en goede hartslag durf ik misschien weer vertrouwen te hebben.
    Aangezien de vorige x met 6 week en 4 dagen de groei stopte.

7. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    In mei curretage gehad bij 11 weken was gestopt bij 9 weken vanaf augustus weer zwanger en vrij weinig last dus heel erg onzeker dus snap je echt wel.

Ik heb een pretecho gedaan bij 6 weken en een normale bij 7 weken en gistere mocht ik weer en ook het hartje mogen horen, tranen rolde over me gezicht, alle zenuwen kwamen eruit maar goed nu dus alweer onzeker. Pff zal blij zijn als ik na de 12 weken ben en dan zelfs zal het nog wel blijven.

Ik denk dat je dat toch houd na een miskraam of missed abortion helaas :(

Deel Deze Pagina