Ik kan maar weinig geboortekaartjes vinden waar ook zus en broer op staan ( als tekening of plaatje ) Ik ben op zoek naar een leuk kaartje waar bijv : 2 kindjes in een wiegje ( met baby )staan te kijken . Iemand nog tips waar ik deze kan vinden . Tot nu toe is de enige die ik kan vinden met 3 paar voetjes onder een dekentje maar die heeft een goede vriendin al eens gebruikt. knuffies.
ik heb me ook een ons gezocht op internet!!! uiteindelijk een super mooi kaartje gevonden bij een drukkerij wat blijkt die drukken ze niet meer :O :'( nu heb ik bij deze drukkerij Welkom op de website van Drukkerij Burgerhout wel een mooi kaartje gevonden! dus wie weet zit er ook een leuke voor jou bij succes groetjes
De rechter is zoals ie in het boek van de drukker stond. Links is de proefdruk. Bij het kaartje worden uitdrukvellen geleverd met 5 jongens/meisjes /knuffel die je dan zelf op het kaartje kunt maken. Leuk klusje voor papa met de oudste.
Daar staan al leuke tussen , gaat de goede kant op. Eens kijken of er nog meer komen . Alvast bedankt.
Wij hebben kaartjes gevonden bij koningkaart.nl. Ze passen de kaartjes precies zo aan als je zelf wilt. Wij hadden hetzelfde probleem, behalve dat wij graag een kaartje met 4 kindjes en een baby wilde.
Ik vind deze erg leuk (onderaan de pagina staan broertje/zusje kaarten) Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat
Kun je daar haarkleur ook aan laten passen dan? Ik zag van de week daar ook leuke kaartjes, maar alleen met blonde of bruinharige kids en onze dochter is rood.... zou toch leuk zijn als de tekening van grote zus wat overeen komt met de werkelijkheid...
Lijkt mij de moeite van het proberen waard toch. Ik heb een mailtje naar het info adres gestuurd, en daar kwam heel snel een reactie op. Daarna nog een aantal keer contact met de desbetreffende dame gehad en nu is het kaartje helemaal naar ons zin.
OK, als manlief het kaartje dat ik op het oog heb dan ook erg leuk vindt, ga ik daar maar eens een poging aan wagen dan Moest je er meerkosten voor betalen?
Ik heb dat dus ook elke x dat net de haarkleur niet goed is of het grootste kindje is een jongen dan het 2e kindje een meisje ( nummer 3 baby ) maar bij ons is het net andersom eerste een meid en de tweede een jongen . Allemaal bedankt voor de tips.
Dat van jongetje/meisje is bij koningkaart aan te passen. Dat probleem hadden wij dus ook. Onze oudste moest een jongen zijn en daarna een meisje en dan 2 peuterjongens. Via het bestelprogramma is de mogelijkheid de kinderen zelf groter en kleiner te maken (op het originele kaartje stond een klein en een groot meisje). Verder konden we de poppetjes op elke gewenste plek op de kaart zetten en verschuiven. Dus dat kon helemaal gewijzigd worden naar onze wens. Verder stonden er nog wat getekende dingen in het kaartje dat wij wilde wat wij er niet op wilde, dus dat is er vanaf gehaald. Haarkleur durf ik niks over te zeggen, aangezien ze van mij allemaal blond zijn, en dat bij het kaartje al het geval was. Maar als ze die mogelijkheid hebben zullen ze dat zeker zonder problemen aanpassen.
bij www.geboortepost.nl kan je ze zelf aanpassen ook vanaf een bestaande kaart of zelfs eigen foto! en het is nog goedkoop!!
Hier al gekeken? Zus en broertje-kaart. "Liefkindje geboortekaartjes" kan het geheel naar eigen wens in hun stijl aanpassen. Zitten geen extra kosten aan verbonden. Gewoon mailen... Joop | Hip & Holland | Geboortekaartjes van Liefkindje succes met de zoektocht!
ik heb op google een hele leuke gevonden die voor ons heel toepasselijk was. Je gaat naar google en dan afbeeldingen aanklikken en dan intikken wat je wilt dan krijg je een heleboel plaatjes als het goed is en als je niets vind misschien de titel net even anders intikken. Veel zoek plezier