weinig geboortekaartjes.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Theertje, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik kan maar weinig geboortekaartjes vinden waar ook zus en broer op staan ( als tekening of plaatje ) Ik ben op zoek naar een leuk kaartje waar bijv : 2 kindjes in een wiegje ( met baby )staan te kijken . Iemand nog tips waar ik deze kan vinden . Tot nu toe is de enige die ik kan vinden met 3 paar voetjes onder een dekentje maar die heeft een goede vriendin al eens gebruikt.

knuffies.

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
  3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    En anders gewoon zelf maken!

4. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    #4 nirak, 10 mei 2012
    Laatst bewerkt: 10 mei 2012
    :D ik heb me ook een ons gezocht op internet!!! uiteindelijk een super mooi kaartje gevonden bij een drukkerij wat blijkt die drukken ze niet meer :O :'(
    nu heb ik bij deze drukkerij Welkom op de website van Drukkerij Burgerhout wel een mooi kaartje gevonden! dus wie weet zit er ook een leuke voor jou bij
    succes groetjes

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij hebben deze van buromac, pirouette 501.173

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

De rechter is zoals ie in het boek van de drukker stond. Links is de proefdruk.
    Bij het kaartje worden uitdrukvellen geleverd met 5 jongens/meisjes /knuffel die je dan zelf op het kaartje kunt maken. Leuk klusje voor papa met de oudste.

7. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Daar staan al leuke tussen , gaat de goede kant op.
    Eens kijken of er nog meer komen .
    Alvast bedankt.

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Wij hebben kaartjes gevonden bij koningkaart.nl. Ze passen de kaartjes precies zo aan als je zelf wilt. Wij hadden hetzelfde probleem, behalve dat wij graag een kaartje met 4 kindjes en een baby wilde.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  10. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
  11. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
  12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kun je daar haarkleur ook aan laten passen dan? Ik zag van de week daar ook leuke kaartjes, maar alleen met blonde of bruinharige kids en onze dochter is rood.... zou toch leuk zijn als de tekening van grote zus wat overeen komt met de werkelijkheid... ;)

13. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Lijkt mij de moeite van het proberen waard toch. Ik heb een mailtje naar het info adres gestuurd, en daar kwam heel snel een reactie op. Daarna nog een aantal keer contact met de desbetreffende dame gehad en nu is het kaartje helemaal naar ons zin.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

OK, als manlief het kaartje dat ik op het oog heb dan ook erg leuk vindt, ga ik daar maar eens een poging aan wagen dan :)
    Moest je er meerkosten voor betalen?

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Nee koste niks extra's. Echt superservice. Wij hadden vandaag ook de proefdruk al binnen.

16. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik heb dat dus ook elke x dat net de haarkleur niet goed is of het grootste kindje is een jongen dan het 2e kindje een meisje ( nummer 3 baby ) maar bij ons is het net andersom eerste een meid en de tweede een jongen .

Allemaal bedankt voor de tips.

17. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Dat van jongetje/meisje is bij koningkaart aan te passen. Dat probleem hadden wij dus ook. Onze oudste moest een jongen zijn en daarna een meisje en dan 2 peuterjongens. Via het bestelprogramma is de mogelijkheid de kinderen zelf groter en kleiner te maken (op het originele kaartje stond een klein en een groot meisje). Verder konden we de poppetjes op elke gewenste plek op de kaart zetten en verschuiven. Dus dat kon helemaal gewijzigd worden naar onze wens. Verder stonden er nog wat getekende dingen in het kaartje dat wij wilde wat wij er niet op wilde, dus dat is er vanaf gehaald.
    Haarkleur durf ik niks over te zeggen, aangezien ze van mij allemaal blond zijn, en dat bij het kaartje al het geval was. Maar als ze die mogelijkheid hebben zullen ze dat zeker zonder problemen aanpassen.

18. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    bij www.geboortepost.nl kan je ze zelf aanpassen ook vanaf een bestaande kaart of zelfs eigen foto!

en het is nog goedkoop!!

19. annevt

annevt Lid

17 mei 2012
    5
    0
    0
    ontwerper http://liefkindje.nl
    Groningen
  20. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    ik heb op google een hele leuke gevonden die voor ons heel toepasselijk was.

Je gaat naar google en dan afbeeldingen aanklikken en dan intikken wat je wilt dan krijg je een heleboel plaatjes als het goed is en als je niets vind misschien de titel net even anders intikken.

Veel zoek plezier

Deel Deze Pagina