tekst in condoleance kaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    een kennis van ons is overleden, nu wil ik haar man en zoontje een condoleance kaart sturen, maar weet niet goed wat ik er in moet zetten :)
    het moet geen gemaakt gedichtje zijn, maar ook niet alleen maar sterkte met dit verlies

wie kan me helpen?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Schrijf iets persoonlijks, wat je je van de overledene herinnert, op de kaart. Dat vonden wij destijds toen mijn vader overleed, heel erg fijn, als mensen een persoonlijke herinnering over mijn vader met ons deelden.

Maar goed, elke kaart is sowieso heel fijn om te krijgen, het is cliche, maar het maakt echt niet zo heel veel uit wat erop staat.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou ook iets persoonlijks schrijven. Iets dat in je opkomt als je aan haar denkt. Een situatie, bepaalde woorden of uitdrukking die ze vaak gebruikte, waar kwam je haar vaak tegen. Dat soort dingen..

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb toen mijn opa overleed een kaartje gekregen van een collega en ik moest zooooo hard huilen toen ik 'm las :) Ze had geschreven:

Omdat woorden tekort schieten en een knuffel niet kan
    stuur ik je deze kaart, zodat je weet dat ik aan je denk

Vond 'm echt geweldig en heb 'm dus nog steeds. Het is inmiddels 7 jaar geleden...

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Die is erg mooi MvS.

Ik probeer zelf ook altijd een mooie herinnering aan die persoon op te schrijven.

Deel Deze Pagina