een kennis van ons is overleden, nu wil ik haar man en zoontje een condoleance kaart sturen, maar weet niet goed wat ik er in moet zetten het moet geen gemaakt gedichtje zijn, maar ook niet alleen maar sterkte met dit verlies wie kan me helpen?
Schrijf iets persoonlijks, wat je je van de overledene herinnert, op de kaart. Dat vonden wij destijds toen mijn vader overleed, heel erg fijn, als mensen een persoonlijke herinnering over mijn vader met ons deelden. Maar goed, elke kaart is sowieso heel fijn om te krijgen, het is cliche, maar het maakt echt niet zo heel veel uit wat erop staat.
Ik zou ook iets persoonlijks schrijven. Iets dat in je opkomt als je aan haar denkt. Een situatie, bepaalde woorden of uitdrukking die ze vaak gebruikte, waar kwam je haar vaak tegen. Dat soort dingen..
Ik heb toen mijn opa overleed een kaartje gekregen van een collega en ik moest zooooo hard huilen toen ik 'm las Ze had geschreven: Omdat woorden tekort schieten en een knuffel niet kan stuur ik je deze kaart, zodat je weet dat ik aan je denk Vond 'm echt geweldig en heb 'm dus nog steeds. Het is inmiddels 7 jaar geleden...
Die is erg mooi MvS. Ik probeer zelf ook altijd een mooie herinnering aan die persoon op te schrijven.