Wij zijn inmiddels alweer bijna 10 jaar samen en nooit samen een weekend weg geweest omdat onze zoon er toen al was. Nu heeft mijn moeder aangeboden een weekend op de kids te passen zodat wij een weekend met vrienden naar summerjam kunnen, iets wat we al jaren willen maar nooit gedaan hebben. Mijn kids vinden het geweldig bij opa en oma en ik weet dat die ons absoluut niet zullen missen, dus die zullen het alles behalve erg vinden. Gaan jullie wel eens een weekend samen weg?
nee, ik kan dat echt niet. Maar ik ben misschien geen goed referentiekader, want ik heb met logeren al moeite. Ik kan mij wel indenken dat onze dochter binnenkort een keer gaat logeren, omdat zij dat graag wil. Maar een weekend weg, nee dat gaat echt nooit gebeuren. Ik heb er ook geen behoefte aan.
Ik heb zelf ook al moeite met een nachtje logeren, zwaai ze dan al uit met de tranen in mijn ogen. Maar mijn kids vinden het helemaal het einde bij opa en oma, en wij zijn nog nooit samen een weekend ergens heen geweest dus het lijkt met ook zo fijn. Het is dus puur mijn eigen gevoel wat ik nu moet gaan overwinnen!
Ja, wij gaan wel eens een weekendje samen weg. Onze dochter blijft dan bij opa en oma slapen. Dat is een groot feest voor Fabienne (en ook voor opa en oma haha!).
Ja hoor. We zijn niet alleen papa en mama maar ook man en vrouw. Af en toe een weekendje samen hebben we echt nodig en het is dan heel gezellig. En dochterlief vindt het erg leuk om te logeren.
in het begin toen ze net een maand oud was is ze wel eens een nachtje weggeweest de laatste keer is nu een half jaar geleden nog wel langer zelfs.. ja ik heb er soms wel behoefte aan maar ook totaal niet omdat ik er nog niet aan toe ben de kleine een weekend weg te doen.. ze zit nu met dr tandjes enzo dus nee voorlopig nog niet.. waarschijnlijk wel binnekort een dagje maar dan gewoon lekker s'avonds thuis..
Twee keer heeft ons zoontje één nacht (zonder ons) bij mijn schoonouders geslapen. Ging perfect. Nu gaan mijn man en ik over een paar maanden vijf dagen (vier nachten) weg. Mijn schoonouders komen dan hier in ons huis op onze zoon passen. Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind. Niet dat onze zoon iets tekort zal komen, of dat het te zwaar zal zijn voor mijn schoonouders, maar ik vraag me af hoe mijn zoontje het zal ervaren, zo lang zijn papa en mama niet ziet.
wij gaan wel eens een weekendje weg 1x per jaar ofzo met vrienden dit doen we al jaren en vinden we heerlijk sem gaat dan bij opa en oma slapen en dat vind ie geweldig. Ik heb er geen moeite mee. Maarja misschien komt dat omdat ik sem al vanaf 3 weken heb moeten overlaten aan me ouders. Omdat ik 3 x in het zh kwam een operatie kreeg een vriend die overspannen raakte enz dus hij was hte al wel gewend
Toen onze oudste anderhalf was zijn we een weekendje weg geweest. Mijn moeder en zus hebben toen in ons huis om onze zoon gepast. Hij sliep dus in zijn eigen bed met zijn eigen structuren en rituelen. We belden elke dag even om te checken hoe het ging. (Goed natuurlijk). Als stel kwamen we weer helemaal tot elkaar. Eindelijk eens uitslapen, lekker uit eten en leuke culturele uitstapjes gemaakt. Het was voor ons gewoon heel goed. Maar goed, daarna is het er niet nog eens van gekomen. Over een jaar misschien weer
Nee nooit zelfs als we op visite gaan s`avonds gaat kleine man mee.. Ik ben dan ook zo dat ik iets heb het is ons kind en daar gaan we niet een ander mee lastig vallen.. ( maar ik weet dat dat vrij maf is hoor )
Nou hier val ik de opa,s en oma,s niet lastig hoor als ik mijn zoontje eens kom brengen die genieten zo van de kleine en vinden het geweldig als hij eens komt slapen!!
Wij gaan binnenkort een weekend (2 nachten) weg. Is de 1e x dat we echt 2 nachten weggaan sinds de oudste is geboren. Kinderen gaan wel soms logeren; heb ik ook geen moeite mee. We merkten dat we toch wel erg veel 'papa en mama'waren, vandaar een weekend weg geboekt. Ben heel benieuwd die 2 nachten, maar t lijkt me wel heerlijk hoor!!
Ik kan ook heel erg moeilijk afstand van hem nemen dus een weekend weg zonder hem lijkt me vreselijk.....
Ik zou graag willen, alleen het is er nog nooit van gekomen eigenlijk. Voorheen gingen mijn jongens wel eens logeren bij opa en oma alleen dat is nu ook niet meer het geval. De laatste keer deden onze zoontjes niks anders dan huilen. Dus we hebben niemand meer gevraagd om op te passen. Voel dan toch niet helemaal goed.
Irem gaat af en toe wel eens logeren bij oma, zeker wanneer ik door de weeks een ochtenddienst moet draaien, brengen we haar al de dag ervoor zodat ze gewoon op tijd in bed ligt. En soms brengen we haar ook gewoon als we samen eens een dagje vrij zijn want we zijn meer dan alleen maar pappa en mamma.En tot nu toe gaat het allemaal goed en mijn schoonmoeder bied het ook zelf vaak aan..En nu Irem praat geeft ze het zelf soms ook aan dan zegt ze ; Irem oma slapen
Wij zijn afgelopen weekend drie dagen weggeweest. Naar de kust in een superleuk hotel. Onze zoon was al eerder bij opa en oma blijven slapen maar altijd maar 1 nachtje. Nu dus twee. En ik vond het heerlijk! Echt fijn om even met zijn tweeen te zijn, zorgt voor zoveel positieve energie. Mijn zoontje is heerlijk verwend en mijn ouders vonden het erg leuk om hem eens wat langer te zien. Ik hoop dat ze het vaker willen doen!