Mijn man werkt in een drukkerij en vandaag moest hij een rol papier van een stapel halen. Alleen dat ging niet helemaal volgens plan. kijk zelf maar! Oeps! ps bij het maken van deze foto zijn er geen gewonden gevallen
hij is voorover gevallen. Ja idd gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen dan had ik er ook niet om kunnen lachen. Nu vinden we her er allebei komish uitzien
ohhhh hahahaha deze laat ik straks aan me vriend zien als hij thuis komt, hij rijdt ook altijd op een heftruck zal hem even waarschuwen voor zijn gevaarlijke beroep whaha wat een stunt he, hij zal wel flink geschrokken zijn! Hoe hebben ze hem weer over eind gekregen? Gelukkig dat er niemand gewond is geraakt!
haha ja ik denk dat hij het idd nog lang gaat horen ze hebben de heftruck overeind gekregen met een andere heftruck @mamavannu ja ik zal als ik hem was gelijk loonsverhoging vragen haha!
typisch gevalletje iets laden met een te lichte Heftruck en dan iets heel zwaars willen optillen Mijn vriend heeft ook in een drukkerij gewerkt. ( tot het failiet ging) en die heeft dit gelukkig nog niet mee gemaakt. Je zal toch net je collega daar onder hebben staan of zelf uit de karretje vallen... en dat die rol papier over je heen rol.. nou ben je plat ook !!!
@cherry nee hij werkt in Emmeloord @denice idd erg zware rollen zijn het! ben ook blij dat er verder niemand bij stond en mijn man de klap kon opvangen. Hij heeft wel spierpijn haha!