Ik weet niet wat ik ermee wil doen.... Dus ik dacht, misschien hebben jullie leuke ideetjes? Wat doen jullie met de kerstkaarten die jullie ontvangen?
Direct bij het oud papier! Nee hoor grapje... Ik heb linten aan de kelderdeur hangen en daar hang ik ieder gekregen kaartje aan. Begin januari haal ik alles weer weg en dan gaat het wel bij het oud papier. Tenzij er hele leuke kaarten bij zitten (bijvoorbeeld fotokaarten) dan plak ik ze in een plakboek.
Ik hang ze op aan linten aan het raam. Nadien steek ik ze allemaal in een doos waar ik alle ontvangen kaarten (ook van verjaardagen enzo) in heb steken.
Ik hang ze aan de deur en in ons huis hebben we 2 muurtjes daar plak ik ze ook op.... Ik bewaar ze daarna voor het jaar erop, zo weet ik zeker dat ikzelf niemand vergeet... Ik werk in het onderwijs, dus de oude kerstkaarten komen altijd goed van pas met knutsellessen..
ik hang ze ook op aan de deur. En het jaar erna geef ik de kerstkaarten altijd aan een verzorgings tehuis, die maken daar hele leuke kerstballen knippen vouwen enzo mee, en daar hebben ze er altijd heel veel van nodig. en de kerstballen zijn echt heel leuk wat ze maken.
Ik zet ze op onze dressoir en na de feestdagen doe ik er een elastiek om heen en bewaar ze , zodat ik weer de zelfde mensen een kaart terug kan sturen. Na het schrijven gaan de oude kaarten in de vuilnisbak , de zelf gemaakte kaarten bewaar ik om ze weer na te maken.
Ik heb bij de Xenos wel leuke "licht-slingers" gezien, in de knijpertjes zit een lichtje, denk dat ik dat ga halen. Ik bewaar de liefste/bijzondere kaartjes, de rest gaan in januari weg ook....
Ik plak ze op de deur haha. Normaal krijgen wij alleen van de opa's en oma's van onze kinderen een kaart, en me zusje en schoonzusje met zwager. Dus heb ik maar een klein plekje op de deur nodig, maar nu hebben de jongens allemaal lieve verjaardagskaartjes gekregen van hier dus die komen ook op de deur van beide jongens, plus kerstkaarten die ik nu uitwissel met hier. Denk dat ik dit jaar eindelijk eens een deur krijg met veeeeel kaartjes!! En de kaartjes van me zoontjes die ze van jullie hebben gekregen, en de kerstkaarten van jullie ga ik allemaal in een leuk boek plakken!
ik plak ze altijd op de deur, haal ze 2 januari eraf en doe ze in een doos dat ik de volgende kerst echt niemand vergeet te sturen....
ik heb ze dit jaar op de muur geplakt, vorig jaar had ik een lint van ene hoek van de kamer naar de andere en daar met kleine knijpertjes alle kaarten aan gehangen. de allerleukste kaarten bewaar ik meestal, zo heb ik 2 jaar geleden een kerstkaart van mn vriendin gekregen met leuke foto's van haar, haar man en 1e dochter er op, die hangt nog steeds op de koelkast
ik zet ze op de schouw en gooi ze weg in het nieuwe jaar. de fotokaarten bewaar ik en ik maak een lijstje van diegene die ik gekregen heb voor het versturen van de kaarten het jaar daarop.