Together forever... Dan naam partner en de datum van de dag dat we verkering kregen.. de datum vanaf dat we samen waren dus
In mijn ring staat mijn man zijn naam + datum, in mijn man zijn ring staat mijn naam + datum. Gefeliciteerd trouwens!
@ Sisa Prachtge tekst idd! @ Ellenbaby Dat is ook leuk, de datum dat we samen kwamen. Is toch weer 7 jaar langer dan de trouwdatum
Mijn vriend wil geen trouwring, draagt geen sieraden, dus enkel ik krijg een trouwring, maar ben eigenlijk niet van plan er iets in te laten drukken. Maar als er iets in zou komen zou het iets zijn van onze namen en de datum of enkel zijn naam en de datum.
Hier in mijn ring mans naam, verlovingsdatum en trouwdatum. gaat prima qua ruimet hoor en heb maar een kleine ringmaat.
in mijn trouwring staat... opa en oma 12082011 dit omdat ik me ring van me oma heb gekregen en me overleden opa bij me man staat gewoon mijn naam.
Van harte gefeliciteerd! Wij hebben voorletters, dan 4-ever en dan datum. Dus bijvoorbeeld: A + B 4-ever. XX-XX-20XX
bij mij staat de koosnaam van mijn man + datum en bij mijn man staat mijn koosnaam + datum vonden wij leuker/persoonlijker... en we zijn er nog steeds blij mee! Niet dat je er vaak naar kijkt
Wij zouden volgend jaar gaan trouwen (wordt uitgesteld ivm zwangerschap) en wilden 'endless love' in de ringen laten graveren en dan de trouwdatum erbij