Wij hebben het er in het Zweeds ingezet. we vinden het een geweldig land en willen er misschien gaan wonen. Gift med( getrouwd met).....en dan de naam van de ander
The Other Half of Me, die vind ik mooi!!! Eigenlijk vooral al omdat het mijn favoriete Within Temptation nummer is! Wij zijn (nog) niet getrouwd, maar hebben vriendschapsringen, met elk elkaars naam erin + de datum van onze 'verkering' Liefs,
Zelfde rede hier helaas paste het niet maar het idee laat me niet los dus ooit ga ik er nog iets mee doen ^^
Geen idee of dit helpt, maar toen wij onze ringen lieten doen wilde we allebei onze trouwdata erin hebben (wettelijk en kerkelijk waren verschillende dagen) en elkaars naam. In mijn ring ging dit alleen als het met de hand erin gezet werd (dunnere band etc), was duurder maar zoveel mooier vind ik het. Van die mooie krul letters. Dus als je een langere zin hebt, kunt dan misschien even checken of ze het misschien wel erin krijgen met de hand.
Hier ook alleen naam en datum, maar omdat mijn trouwring van mijn moeder is geweest, staat er ook de naam en datum van mijn vader in . Was mijn vaders grootste wens dat als ik ooit ging trouwen ik die ring zou gebruiken. Mijn beide ouders leven nog hoor, maar mijn moeder is de ring ooit kwijt geraakt, lag op de koelkast en viel aan de achterzijde er in. Nooit meer gevonden, behalve toen ze een nieuwe koelkast kochten en de oude over straat reden, toen viel de ring eruit. Ondertussen had ze van m'n pa al een nieuwe ring gehad en heb ik deze gehad en dus ook gebruikt toen ik getrouwd ben .
Wij hebben "more than a feeling'' van het nummer van Boston erin , alleen dan afgekort, want anders pastte het niet. Naam+datum+mtaf