Matrasje wieg, waar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juni, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi,

Ik ben lichtelijk in paniek. Ik had 8 weken geleden in een winkel (Dreambaby) een matrasje voor ons wiegje besteld. Ik moest het bestellen omdat ik er een wou van 8 cm dik (dat wordt geadviseerd), terwijl ze in de winkel enkel matrasjes van 5 cm dik in voorraad hadden. Nu heb ik net gebeld naar die winkel omdat het ongeveer 8 weken zou duren voor het er zou zijn. Nu zeggen ze mij dat mijn bestelling niet in de computer zit! Nu weet ik absoluut niet waar ik (op tijd) aan een matrasje kan komen van 40 x 90 cm en min 8 cm dik. Heeft iemand tips? Ik ben wel van België, dus het moet wel een beetje in het zuiden van Nederland zijn (of België is nog beter).

groetjes
    juni

2. Marieke077

3 apr 2007
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Deventer
    Bij de babydump in veenendaal kun je de matrasjes gelijk meenemen zeiden ze mij...

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben de matrasjes zelf gemaakt, kost ongeveer 10 euro en een half uurtje werk en je hebt precies wat je wilt

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Kijk een op de markt, vaak staat daar wel een kraam waar je dat soort dingen kunt kopen.

5. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Of bij een winkel waar ze schuimrubber verkopen. Ze kunnen het dan op maat voor je knippen/snijden. Succes!

6. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    De Greef heeft winkels in zuiden; Helmond, Budel. Kun je ook terecht en op maat laten snijden, binnen 2 weken geleverd.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kan even geen banners zien, maar je bent denk ik even ver als ik? Wij hebben bij prenatal een matrasje besteld, ook 40x90, levertijd is ongeveer 5 weken, dan zou je nog op tijd zijn hopelijk. Ik weet alleen niet hoe dik het is, ik denk zo'n 6 cm. Babydump zou je ook kunnen proberen.

9. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik heb bij een winkel waar ze schuim etc voor matrassen verkochten een matrasje op maat laten maken. Heb nl een ovalen wiegje en daar zijn geen standaard matrasjes voor. Wieg is ook al 60jr oud.

Handig is om dan een kartonnetje met de juiste maat mee te nemen, dan gebruiken ze die als mal. Kon zelf het soort schuim uitzoeken dat ik wilde. M'n moeder heeft er toen van een hoeslaken een hoes omheen gemaakt.

Deel Deze Pagina