Kan het niet loslaten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daniielle, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Hoi,

Ik ben nu 24 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ben helemaal verliefd en in de wolken. Had nergens last van en was daar enorm blij mee..
    Gisteravond werd ik niet echt lekker en moest ik bijna overgeven en hoofdpijn, zocht ik eigenlijk niks achter en ben lekker op tijd naar bed gegaan.
    Vanochtend wilde ik opstaan om te gaan werken en kwam mijn bed bijna niet uit, zoveel pijn.. Nu dacht ik aan startpijn, want dat heb ik wel vaker. Ik had enorme pijn in mijn bovenbuik, vooral midden en rechts, en dat trok door naar mijn rug (bovenrug).

Toch maar gaan werken want verwachtte dat het wel minder werd, op het werk heb ik trouwens wel extra rustig aan gedaan. Helaas werd het niet beter en kreeg ik steeds meer pijn, werd misselijk,duizelig en zag beetje troebelig.

Uiteindelijk toch de vk gebeld, mijn bloeddruk was 130 over 80 (normaal 103 over 65). Te hoog voor mijn doen dus, doorgestuurd naar ziekenhuis. Ik zou bij de gynaecoloog komen maar kwam bij mijn eigen verloskundige terecht (heb er 3). Zij vond het eigenlijk onnodig om een echo te maken maar omdat ik er toch was deed ze het maar wel. Gelukkig was die goed, ook urine was schoon en bloed was goed. Geen zwangerschapsvergiftiging dus, want dat is wat ze dachten.

Maar nu is het dus, ja geen zwangerschapsvergiftiging dus ga maar en neem maar paracetamol. Ben natuurlijk blij dat dat het niet is, maar op een of andere manier kan ik het niet van me afzetten.. Want wat is het dan wel, waar komt die pijn vandaan en die hoge bloeddruk. Blijf toch een beetje angstig!

Pff sorry maar moest het echt even van me af schrijven, weet niet wat ik met mijn gevoel aan moet..

Groetjes

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Van niet lekker voelen en pijn kun je een hoge bloeddruk krijgen.
    Doe het even rustig aan. Er heerst vanalles en veel mensen zijn ziek. Even alles op een laag pitje en als het niet beter word kun je altijd je vk nog bellen.
    Vorige week in het zkh gelegen..terwijl ik bedrust had ik bloeddruk van 126/89 maar ook van 99/59. Dat is normaal..hoeft echt geen enge dingen in te houden

3. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Klopt, dat snap ik ook wel.. Ben alleen bang om de combinatie van de klachten. Denk dat ik pas echt opgelucht ben als ik me weer goed voel..

Deel Deze Pagina