We kregen gisteren een kaartje in de bus van iemand hier uit de straat. Ik weet dat ze uit onze straat zijn omdat we ook al eens een geboortekaartje van ze kregen. Ik vind het heel erg vriendelijk dat we een kaartje van ze krijgen, maar ik ken ze helemaal niet. Ik weet er zelfs niet eens een gezicht bij. Zou niet weten wie het zijn. Zouden jullie in dat geval toch een kaartje terugsturen?
Ik denk dat ik wel een kaartje terug zou sturen, is wel zo vriendelijk, toch? Vind het best wel grappig dat zij jou blijkbaar wel kennen, maar andersom niet Ik heb dat trouwens ook wel eens. Zo ook met de geboorte van m'n dochter, kreeg ik kaartjes van mensen van wie ik nog nooit eerder had gehoord, haha
Wij hebben dat een paar jaar geleden ook gedaan. Nieuwe buren in onze straat waar eigenlijk iedereen iedereen kent. Had met hun verhuis ook een kaartje in de bus gedaan en ons adres erbij geschreven. En ze spraken ons erna aan dat ze dat heel erg leuk vonden want de rest van de buren had dat niet gedaan. Dus nu krijgen wij elk jaar van hun een kaartje en andersom
Ik heb ze toen wel een kaartje in de bus gedaan toen hun kind geboren was. En ook vorig jaar met kerst toen ze ook een kaartje stuurden. Maar ik zou van gezicht niet eens weten wie het zijn.
Daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel behoefte aan. Ik doe ze maar gewoon ook een kaartje in de bus. Niet wetende wie het zijn. Maar ik heb zo het idee dat ze de hele straat een kaartje in de bus doen.
hier ook een buuff die elk jaar een kaartje stuurt naar de hele straat uit naam van haarzelf ,man, kinderen en de honden ben elk jaar zo beleefd om kaartje terug te sturen en dan ook aan haar honden uit naam van mijn katten word zeker gewaardeerd
Hier krijgen we ook vaak kaartjes van allerlei buren uit de straat. (en we kennen ze echt niet allemaal) leuk,we doen er altijd 1 terug in de deur.
Ik zou ook een kaartje terug doen. Wij kregen een kaartje over de post vorige week van mensen waarvan we nog steeds niet weten wie het zijn. En de enveloppe stond wel aan ons geadresseerd.
ja gewoon uit fatsoen een kaartje terug doen. en idd misschien eens een praat je maken met elkaar. dan weet je iig wie wie is toch?
't Lijkt me tijd voor een buurtborreltje... Wij doen ook kaartjes (geboorte en kerst) bij alle mensen uit deze straat, maar die ken ik dan ook wel allemaal. We maken nl deel uit van een VvE, en sowieso is er vrij veel contact over en weer. Met de een meer dan met de ander, maar ik ken ze allemaal minstens van voornaam en gezicht. Ik zou dus ook zeker een kaartje terugsturen naar ze.
zal wel dom zijn, maar wat kost een kaartje nu? Het kost je geen postzegel want je kunt hem gewoon in de bus doen... Dus waarom niet?
Ik zou wel een kaartje terug doen! Hoeft verder niets te betekenen toch? Ik ben ook niet zo van 'op de koffie bij de buren' maar als we een kaartje krijgen, doen we er wel een terug!
Hier krijgen de buren ook allemaal een kaartje, mijn rij en de rij t.o. mij. t.o. mij wonen allemaal bejaarden, met de meesten praat ik wel maar ook een paar niet die krijgen ook een kaart en krijg elk jaar 1 terug
ik zou ook een kaartje terug doen, en misschien is een buurtbarbeque of borreltje idd wel leuk. In de zomer ofzo??
klopt. ik heb bv ook niet echt contact met mn buurvrouw in de zin dat ik bij dr op de koffie ga ofzo. maar wel gewoon elkaar groeten, met de geboorte van de jongste een kaartje in de bus en kwam het buurjongetje een kadootje brengen. nu met kerst ook over en weer een kaartje. verder nog wat mensen in de straat gewoon een kaartje