Sta je sochtends in alle vrolijkheid op, ga je je wassen en aankleden en dan ontdek je het; voor de zoveelste keer weigert, de redelijk nieuwe, spuitbus deodorant te spuiten. Gas op? Mag toch niet kunnen, vorige week gekocht. Ben er geïrriteerd door!:x
Welke deo? Rexona heeft tegenwoordig kleine spuitbussen, daar word ik helemaal hysterisch van, dus die koop ik niet meer Komt amper wat uit en werkt niet, en die blabla van beter voor het milieu is helemaal koekoek
Dove zeezout. Zelfde als Rexona ook zo'n compressbus. Betaal er best veel voor en krijg nog de helft er niet uit.
Ik gebruik ook altijd Rexona maar die kleine compressbussen werken voor geen meter! Gelukkig kan ik in Duitsland nog de normale 'grote' bussen kopen want die vind ik echt veel fijner. Daar krijg je tenminste alles gewoon uit.
Oh wat apart dat jullie zulke slechte ervaringen hebben met die compressed bussen. Die van mij werken normaal?? Maar in een week leeg zijn lijkt me niet de bedoeling nee..
Ik heb er ook nog nooit moeite mee gehad en heb al jaaaaren Rexona! Ik heb een stuk of 5 goed werkende bussen/busjes (in elke handtas ook 1 )
Hahaha!! Verder ken ik het probleem niet. Heb wel eens bussen gehad die binnen no time verstopt zaten, waren roze/parelmoer bussen. Heb toen 3 kapotte bussen opgestuurd en een hele doos vol goeie van een andere lijn teruggekregen. Nu gebruik ik alleen nog normale dove of AH eigen merk blauw. Werkt prima!
lekker zelf maken, de beste deo die er is: Kokosolie, bakingsoda en eventueel maizena en een etherische olie erdoor.