Hallo dames.. Ik ben op zoek naar de tekst van Naar bed, naar bed.. Verder dan de titel hierboven kom ik niet. Ken wel de 'namen' van de vingers maar that's it.. Als ik google krijg ik verschillende teksten.. Mijn zoontje vind het geweldig als mijn man of ik dit rijmpje doen maar met zelfverzonnen tekst en dan het wijzen van de vingers is helemaal hilarisch.. Maar wil heel graag het origineel.. Iemand die me kan helpen?
Naar bed, naar bed, zei Duimelot Eerst nog wat eten, zei Likkepot Waar moet ik dat halen, zei Lange Jan Uit grootmoeders kastje, zei Ringeling Dat zal ik verklappen zei het kleine ding Wij doen dit ook de laatste tijd vaak, vindt ze erg leuk, dit is de versie die wij altijd doen. Ik wil ook wel meehelpen wat gekke varianten daar op te maken hoor, wat zeggen jullie nu zelf allemaal?
naar bed naar bed zei duimelot eerst nog wat eten zei likkepot waar moet ik dat halen zijn lange jan uit groot moeders kastje ringeling dat ga ik vertellen zei het kleine ding zo was hij toch?
Dit is hoe ik het ken Naar bed, naar bed zei duimelot eerst nog wat eten zei likkepot, waar moet ik het halen zei lange jan uit grootmoeders kastje zei ringeling dat zal ik verklappen zei het kleine ding
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. Eerst nog wat eten, zei Likkepot. Waar zal ik 't halen? zei Langejan. Uit grootmoeders kastje, zei Ringeling. Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine Ding.
Ja! bedankt dames! ga het gelijk opschrijven anders vergeet i het haha.. zal even nadenken wat we altijd zelf verzinnen.. meestal doet mn man dat.. *gaat even graven*