Ik snap het niet meer deel 3

Discussie in 'Over deze site' gestart door Nikki88, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik sluit mij aan bij voorgaande reacties, het komt inderdaad over alsof er met twee maten gemeten wordt. :( En het om de haverkalp sluiten van een topic is ook verschrikkelijk irritant, blijkbaar delen velen deze mening met mij.

In deel 2 geeft het beheer aan dat dit gedeelte "over deze site" niet voor dit soort discussies bedoeld is. Mag ik dan voorstellen een nieuw subgedeelte te maken waar ZP leden op-en aanmerkingen, suggesties tbv verbetering van deze site kwijt kunnen?

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben het hier mee eens!

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Beste Nikki88,

Suggesties tbv verbetering van deze site zijn altijd welkom. En kunnen ook best in dit forum geplaatst worden.

Deze worden alleen door ons voor het overzicht en om te voorkomen dat anderen jouw suggestie topic gebruiken om hun onvrede te uiten, door ons gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dacht juist dat het gedeelte over deze site ook juist voor opmerkingen en suggesties was. Tenminste als ik de beschrijving over dit subforum lees, is dat wat ik eruit haal.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Maar is het niet een beetje onrealistisch om te denken dat mensen alleen maar tevreden zijn over dit forum? Ik denk dat het juist goed is om als beheer te kijken waarom sommige mensen over bepaalde dingen ontevreden zijn en hierover in dialoog te gaan. Wie weet haal je daar juist iets positiefs uit.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Klopt Lovely83,

Maar niet voor opmerkingen als amateurs, vriendjespolitiek, geitewollensokkentypetjes, onprofessioneel etc.

Toevallig net in een pb naar Partyrocker ook duidelijk gemaakt dat sommigen deze topics alleen gebruiken om op een niet leuke manier hun onvrede te uiten. De popcorn, cola en chips worden er dan figuurlijk weer bijgehaald en in plaats van dat het een positief topic was waarin positieve feedback werd gegeven wordt het een onrustig topic en dat willen we niet.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Krijg steeds sterker het idee dat er heel veel leden irriteert hoe er tegenwoordig wordt gecommuniceerd door Mods en beheer. Jammer dat jullie hier blind voor zijn en alleen maar antwoorden met; je bent akkoord gegaan met onze regels dus slikken of stikken. Misschien kunnen jullie beter eens inventariseren wat of wie er nou precies de irritatie veroorzaakt want als jullie er niets mee willen doen dan zullen veel vaste leden op den duur elders hun vertier gaan zoeken.
    Vooral doen zou je kunnen denken, maar als iedereen op die manier vertrekt dan gaat het ook ten koste van je site en dus je inkomsten.

Edit, Zie dat jullie al hadden gereageerd, maar laat de tekst toch nog staan.

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Deze topics beginnen echt vervelend te worden.... Denk dat er ook veel mensen zijn die deze mening met mij delen.... Als je niet tevreden bent hier, snap ik niet waarom de site zou moeten veranderen....? Waarom ga jij dan niet kijken of op een ander forum "het gras groener is?" Ik zie het maar zo, het beheer hier is de directie en wij hebben ons maar neer te leggen wat bij hun beslissen? Op je werk ga je toch ook niet om de haverklap klagen? Dan heb je het ook maar te pikken..

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    +1;)

10. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    +1 :)

11. tuc

tuc Niet meer actief

ik vraag mij ook af wat het nu uiteindelijk oplevert om hier een deel 3 over te openen. Het beheer denkt er duidelijk anders over dan deze leden en ik kan mij voorstellen dat zij zeer geirriteerd raken van weer een topic binnen een paar uur.

Misschien bereik je meer door ff een pb naar het beheer te doen??

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nouja, misschien is het juist van die paar leden dat ze het idee krijgen dat ze niet gehoord worden?
    Er zitten hier nou eenmaal een groot aantal (actieve) leden die dagelijks wel even bezig zijn op ZP. Voor die leden is het ook duidelijk merkbaar als er iets veranderd in het beleid of qua tolerantieniveau van het beheer.

Over het algemeen heb ik voor veel dingen van het beheer begrip, maar net zoals dat wel vaker kan voorkomen, heb ik ook voor bepaalde dingen geen begrip, of ben ik het met bepaalde dingen niet eens en met die dingen wordt eigenlijk vrij weinig gedaan.

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Misschien zijn het ook wel die "paar leden" die toevallig altijd in die topics zitten die gesloten worden?? Het is mij namelijk nog nooit opgevallen en als er een topic word gesloten, vind ik dit vaak heel terecht, want dan lopen mensen elkaar weer af te zijken.. Om wat voor reden dan ook, goed of slecht, daar is dit forum gewoon niet voor! Wil je discussiëren om elkaar lekker af te zijken, of andere dingen waarvoor dit forum niet bedoeld is, dan ga je gewoon naar een website waar dit wel mag! En wat is uberhaupt de meerwaarde om topics open te laten waar de discussie hoog oplaait?? Zodat je elkaar weer af kunt katten als je elkaar in een ander topic weer tegen komt?? Want ja, het zijn vaak dezelfde kemphaantjes.. Dus dat is misschien ook iets om over na te denken.. En tuurlijk, er zullen ook wel eens onterecht topics worden gesloten maar 't beheer moet toch een beslissing maken, het blijven ook mensen.. Dus in plaats van al dat gezeur.. Laten we praten over datgene waar dit forum voor bedoeld is; zwanger worden en zijn of geweest.. ;)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.805
    113
    Mij is ook verzocht om mijn weblog waar alleen sieraden in staan ( die niet worden verkocht wat dan ook) om die weg te halen.

Een niet commercieel weblog dus

Nu we dan toch bezig zijn vind ik dan ook dat dus alle weblogs moeten worden verwijderd...behalve die van baby's en kinderen

Ik leg me er wel bij neer...maar alleen als dus iedereen nu moet weghalen...

Ik neem aan dat dit gebeurt

Dus ook alle frutsel, knutsel en taartenbak weblogs....want ik doe niks anders dan dat

15. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    maar als het beheer je de kans geeft om te reageren op hun bericht ipv het bericht te plaatsen en gelijk het topic te sluiten dan komt dat al heel anders over.

nu zeg je iets..omdat je iets bijv niet snapt..
    daar komt een reactie van t beheer op en pats..topic dicht..

dus dan komt dat in mijn ogen best verrot over..en mag je daarop geen antwoord geven. Sorry hoor maar zo creeer je dan verscheidene topics, juist omdat de ander op slot gaat.

en positieve feedback..snap best dat jullie dat willen horen..maar soms is kritiek ook goed om te horen..daardoor.ontstaan (misschien) bij jullie een discussie..en komen tot.de conclusie dat sommige dingen idd verkeerd over kunnen komen??

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat ik me dan even afvraag,mogen topics dan helemaal geen leuke tekst meer hebben met een uiteindelijke eind vraag?
    Dus bijv Devilchase schrijft vaak hele leuke stukjes, maar er zit altijd op het einde wel een vraag. Mag dat dan niet meer?
    Of iemand anders, Katalaya heet ze geloof ik, die schrijft ook super leuk! Maar ook wat ik gelezen heb, wel topics waar een vraag in voor komt. Alleen wordt de vraag op een leuke manier beschreven.
    Mag dat dan niet meer omdat het meteen als column of weblog gezien wordt?

Het is nu alleen omdat er iemand geklaagd heeft dat Partyrocker veel topics opende met haar blogs en meteen mag het niet meer.
    Toch wel jammer, als je dat soort dingen niet wil lezen lees je het toch niet?

17. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Volgens mij is dit topic niet op slot ;) daarbij staan vragen altijd vrij per pb mocht je iets niet duidelijk zijn waarom een topic gesloten is.

18. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Lijkt me dat je dat ook per PM kunt vragen?
    Ik vind dit soort topics ook nogal negatief. En ik denk niet dat er nu een sfeer gecreëerd wordt, waarbij het beheer optimaal aan zelfreflectie zal gaan doen.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik vind het ook erg onduidelijk en verwarrend. Er wordt door het beheer steeds verwezen naar "de regels van het ZP forum" en vervolgens komt er *kloink* een slotje op. Lastig omdat ik dus zie dat de regels niet consequent worden toegepast. Er werd in een vorig deel ook door iemand gevraagd waarom bvb Partyrocker haar blog niet in haar onderschrift mag vermelden en andere ZP-ers dan wel weer "reclame" mogen maken in hun onderschrift? Daar wordt echter niet concreet antwoord op gegeven! :(

Het zou een stuk irritatie schelen EN topics als deze wanneer de mods en het beheer "DE regels" consequent zouden toepassen op ALLE leden hier. Ik kan mij nl. goed voorstellen dat enkele trouwe (!) zp-ers nu zo langzamerhand de indruk krijgen ze telkens het p*spaaltje zijn. Dat zal toch ook niet de bedoeling zijn neem ik aan? ;)

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nou ja precies. Dan moet het beheer idd consequent zijn, of de regels wat soepeler toepassen natuurlijk. ;) Maar niet de ene blog wèl en de andere blog niet....

Deel Deze Pagina