site met leuke dekbedovertrekken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laure80, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Wie weet een webshop waar ze leuke dekbedovertrekken verkopen. Ik zoek een leuk overtrek ik donkerblauw met wit.

Behalve een dekbedovertrek zoek ik ook andere leuke spullen voor op de donkerblauw met witte kamer van mijn zoontje, dus websites of zelfmaaktips zijn welkom.

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    little tulip - Stars Blue

Niet goedkoop; wel mooi.
    Van Cottonbaby hebben ze wellicht ook donkerblauw in de collectie. Dat merk kun je vinden in diverse winkels en webshops.

Handed by heeft leuke mandjes enzo (als je ervan houd tenminste); vast ook in donkerblauw te vinden en sowieso in wit.

Zelfmaaktips;
    - Canvasdoek donkerblauw schilderen; wit gedicht erop (ga ik maken als baby2 een zoon is ;) )
    Met dit gedicht:
    Maison Marcella voor Interieurstickers, Muurstickers en Deurstickers!

- Ook leuk; canvasdoek met leuke stoffen bekleden. Hier voor Lotte roze gemaakt met harten erop; afgewerkt met biasband/ bloemetje.
    Voor jongen zou ik lijstjes met bijv. een ster maken. Bijvoorbeeld donkerblauw ruitje op het doek. En dan een witte stof nemen en een ster van knippen. Ik gebruik Chemage zodat stofranden niet gaan rafelen.

Veel plezier met rondneuzen!

3. mamakyan

mamakyan Lid

16 aug 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dekbedovertrekken van Cottonbaby zijn idd erg leuk.
    Mijn zoontje heeft een mooie met een vuurtoren, is hij helemaal weg van.
    Hoe oud is je kindje? Als je kindje jonger is dan 2 jaar is het veiliger om nog te kiezen voor een dekentje met lakentje en nog niet voor een dekbed.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Een dekentje in de overtrekje mag wel, een dekbed wordt tot 2 jaar afgeraden.
    Ik heb hier eens een leuk setje van gekocht Baby beddengoed en kinderbeddengoed - zazaforkidsshop , zelf maken zou ook kunnen, cottonbaby heeft leuke dingen en op MP staan er ook advertenties van mensen die leuke overtrekjes maken.

5. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Mijn zoontje heeft nu inderdaad een dekbedovertrek met daarin een dekentje.
    Ik zoek een overtrek en spulletjes voor zijn nieuwe kamertje als hij straks grote broer wordt. Tegen die tijd is hij 2 jaar.

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb een duo deken gekocht bij prenatal, en dan overtrekjes er overheen. ik heb ze bij babywalz vandaan, vond ze erg leuk!

groetjes

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    cotton baby- baby's only en pep&juul heeft een hele stoere lijn. alles te vinden op Kraam Kado Online - KraamKadoOnline.nl . pep&juul hebben een soort marine lijn en een lijn met een zeilbootje.alles van pep&juul kun je bestellen op deze site ookal staat het er niet op.

Deel Deze Pagina