even een vraagje ik ga geen borstvoeding geven, maar k begin aardig te lekken. ik wil niet voedings bh's kopen want daar doe ik toch niks mee. wat kan ik andres gebruiken om mijn melk op te vangen? of kunnen die dingen ook wel in een gewone bh? misschien een hele domme vraag maar ik ben er absoluut niet bekend mee dit is onze eerste liefs
Gewoon van die zoogkompressen halen zoals hierboven al staat. Sommige hebben er wel al last van van te voren en anderen niet. Ik heb zo ook van de week alvast in huis gehaald omdat een vriendinnetje rond de 26e week begon te lekken. Je weet maar nooit.
Lek hier al een hele tijd, steeds meer, maar ik lek vooral 's morgens en 's nachts en dan heb ik geen bh aan dus gebruik ook niks. Maar je kunt idd gewoon zoogcompressen/lily pads oid gebruiken
oke nou mooi dan zal ik die vandaag even halen het is nog niet giga veel maar ik denk dat dat niet lang meer zal duren. bedankt meiden
Euhm ik heb er geen last van maar wilde eigenlijk wel bv proberen maar als je nog helemaal geen aanmaak hebt met 30 weken zwanger, zal het dan ook niet gaan lukken met bv?
Zegt niets hoor. De 'echte' productie komt op gang bij bevalling. Ik heb beide zwangerschappen (tot nu toe) geen tot zeer weinig lekkage gehad, en vorige keer echt wel BV gegeven (ga ik nu ook weer doen)
Tja...ik lek ook al eventjes, maar ik vond die pads echt te groot. Zo erg was het nou ook weer niet. Nu knip ik steeds twee rondjes uit een dun inlegkruisje en plak die in mijn bh. Echt ideaal!
Ja, ik vind het ook aardige joekels (die pads dan he ... Ik lek sinds een week of 3 's nachts wat druppeltjes, heb een extra moltonhoesje aan mijn kant van het bed gelegd, zodat het matras schoon blijft. Ik heb de pads slechts eenmaal 's nachts gebruikt, maar vind het zo vervelend nu een bh (vooral 's nachts zo strak pff) dan maar wat vaker het matrashoes verschonen, zijn toch slechts enkele druppeltjes. Ik hoorde trouwens van een collega dat die pads de kans vergroten op spruw...(candida bij de borsten) zal dit echt zo zijn? Als ik overdags ga lekker straks, zal ik er toch echt aanmoeten..niet zo'n charmant gezicht lijkt me
Je moet idd uit kijken voor candida. Hoe doe je dat: regelmatig je pads vervangen en zorgen dat je tepels zo droog mogelijk zijn, indien het kan lekker zonder bh lopen bijvoorbeeld. In je bh is het natuurlijk lekker warm en als je tepels dan ook vochtig/nat zijn ontwikkel je sneller schimmels. Maar goed, als je regelmatig je pads ververst valt het hartstikke mee hoor met die vergrote kans!
ik lek al sinds 10 weken zwangerschap en de lactatiedeskundige van het zkh hier vertelde me dat wel/geen melk lekken tijdens de zwangerschap geen invloed heeft op het wel of niet kunnen geven van bv. dus het zegt bij jou niets over het niet lukken, net als het eeuwige gelek bij mij niets zegt over het wel lukken.
Jeetje met 10 weken al! Ik heb trouwens wel al een tijdje een soort witte puntjes (net een soort dikke witte smeersel) in mijn tepels maar dat bedoelen jullie niet met lekken toch?
nee, zo begon het hier wel, dat is sochtends wakker werd met die witte puntjes, maar vanaf 10 weken lek ik echt vocht.
het begon bij mij ook met van die witte puntjes op miijn tepels smorgens en soms s avonds. maar ik begin nu echt druppeltjes te lekken soms voel ik het en dan kijk ik dan zie ik er gewoon melk uit komen nou ja geel achtig spul hihi. best raar eigenlijk