Bekleding Maxi Cosi / kinderwagen wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Wassen jullie de bekleding van de maxi cosi en de kinderwagen (de binnenkant) voor je deze gaat gebruiken? Het lijkt mij een beetje overdreven, aangezien dit allemaal nieuw is, en niet - zoals knuffeltjes of kleertjes - 100 keer in de winkel op de grond kan zijn gevallen, of 100 keer in de baby's mondje gaat verdwijnen.

Maar eerste kindje he, dus toch benieuwd wat anderen doen ;)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb hem niet gewassen.. Het lakentje wat ik in de reiswieg gebruikte heb ik wel gewassen.

Ook nooit over nagedacht om hem te wassen.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik heb de bekleding van de maxicosi wel gewassen en het lakentje van de kinderwagen wat om het matrasje zit zeg maar heb ik ook in de was gedaan..;)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee dat heb ik niet gewassen, komt toch niet in direct contact met het kindje.

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik heb het ook niet gewassen. Zie het meer als iets dat gewassen KAN worden op het moment dat dat nodig is. Net als wat al gezegd is, je kindje komt er niet mee in aanraking, je gebruikt toch lakentjes e.d.
    Maar je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Heb het toen hij nieuw was niet gewassen. Na een tijdje gebruik uiteraard wel. Nu, omdat hij een tijdje opgeslagen heeft gestaan was ik hem wel uit..

7. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ik heb dat ook niet gewassen. vaak is de bekleding op zijn mooiste als die nog helemaal nieuw is. De stof word ook zachter wat natuurlijk wel lekker is, maar word die ook minder van.

8. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    nieuw niet gewassen, bij opruimen naar zolder en afgelopen voorjaar voor de tweede wel bekleding maxicosi, lakentje reiswieg en het matrashoesje gewassen. Alles lag alweer een paar jaar op zolder

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    zeker! Op die van de maxicosi komen kleine pluisjes na het wassen...

10. o0tricia0o

9 mrt 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu voor de tweede de reiswieg en maxi-cosi bekleding wel uitgewassen.(na 4jaar op de zolder te hebben gelegen) moet zeggen dat de bekleding bij mij wel netjes is gebleven. de reiswieg is van quinny en de maxi-cosi is gewoon van maxi-cosi merk.

Deel Deze Pagina