Joehoe, mijn man heeft 2 kaarten voor Coldplay weten te bemachtigen. Wie gaan er ook? Ik heb ze 2 jaar jaar geleden ook 'gezien' in het Goffert, maar toen was mijn man mij kwijtgeraakt toen hij terugkwam van drinken halen (net op dat moment begon het concert en werd iedereen in elkaar gedrukt). Pas halverwege vond hij me weer. Nu dus herkansing!
Leuk! Ik was er twee jaar geleden ook bij in het Goffertpark. Leuk om ze een keer gezien te hebben, maar ik vond het Goffert niet geschikt voor zo'n groot concert. Ik had niet echt dat 'gevoel' dat een concert je hoort te geven. Misschien omdat het buiten, en zo massaal was. Maar ze zijn live wel erg goed!
Ik vond het erg leuk toen, maar ondanks dat ik nog eens niet zo heel ver weg stond, heb ik niet veel kunnen zien. Mijn man en ik zeiden dat we het nog wel een keer in zouden halen. Dat is dus half december. We hebben redelijke zitplaatsen. We moesten blij zijn met alles, want het was binnen 10 min uitverkocht.
Veel plezier! (al ben ik stiekem heel blij dat ik er niet naartoe hoef Ben geen fan van Coldplay) Waar is het nu dan? Ik hou juist heel erg van het Goffertpark. Vind dat echt zo sfeervol! Ben er bij Muse en Pearljam (2x) geweest en vond dat echt leuker dan een concertzaal.
Wij hebben geen kaartjes...we hebben er even niet aan gedacht. Ben net geopereerd en mn zus is net bevallen. Jammer..had er echt heen willen gaan! We zijn in Arnhem geweest toen de aanslagen in Londen waren. (weet de datum niet meer) en in het Goffertpark...alleen toen stonden we best een beetje achteraan, maar het was sowieso een feest!