Castlefest wintereditie

Discussie in 'De lounge' gestart door pardoes, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.670
    1.427
    113
    Hallo,

Even een vraag wie is er al eens bij castelfest wintereditie geweest? Is het de moeite waard om heen te gaan en ook leuk voor een jongen van 7? We moeten er best een stukje voor rijden, bijna 2 uur, en zijn ergens bang dat we er met een uur uitgekeken zijn dus iemand ervaring?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh is er een wintereditie? Is het bij kasteel keukenhof? Ik ben een paar jaar geleden in de zomer gegaan en ik hou ervan! Ook de kerstmarkt is geweldig leuk daar. Zeker ook voor een kind van 7. Er zijn meer kinderen en het type mens dat daar rondloopt is vaak een beetje scoutingachtig, erg kindvriendelijk dus :)

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Kerstmarkt is geannuleerd zag ik op Facebook...

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.670
    1.427
    113
    Wij zijn gisteren geweest, na een paar uur hadden we het wel gezien het was niet heel erg groot, en geen kerstmarkt inderdaad, Quinten heeft zijn ogen uitgekeken naar alle mooi "verklede" mensen. En de sfeer is altijd goed maar dat wist ik al wel ;).
    Onze conclusie was grappig maar ik zou niet alleen daarvoor zo lang in de auto willen zitten, gelukkig deden wij meer leuke dingen die kant op :D

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.670
    1.427
    113
    Het was in een park voor het kasteel dus niet rondom het kasteel, het was ook echt niet zo groot als de zomer editie maar het was leuk om een keer heen te gaan. Alleen wie bedenkt er dat 4 wc's voldoende zijn voor al die mensen :$.
    En ja de mensen ken ik wel, de grens tussen metal en gothic/celtic is erg klein ;)

6. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    het is echt veel kleiner dan de zomer editie inderdaad, je kan er echt geen twee dagen rondlopen zoals in de zomer makkelijk kan zeg maar.
    wel leuk lekker eten en leuke muziek. wij hebben het gister 3 uurtjes uitgehouden. maar dat lag meer aan mijn moeheid door de zwangerschap en het gebrek aan zit plekken :p

7. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    ik heb inderdaad ook gewoon een kwartier moeten wachten tot ik naar de wc kon, echt niet grappig in dit stadium van de zwangerschap :(

8. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik heb gehoord dat het erg fijn moet zijn maar dat is van zo'n kliek die altijd samen gaat of daar zelfs staat.
    Wij gaan altijd in de zomer maar misschien volgend jaar ook eens de wintereditie, als onze jongste wat groter is.
    Die heeft er in de zomer ook niks aan gehad (het was zijn eerste keer) en met 2 buggy's rondsjouwen daar is ook niet echt fijn.
    Wij moeten ook zo'n 2 uur rijden dus het moet wel de moeite waard zijn.

Deel Deze Pagina