Ik heb 2 grote stoelen met allebei 2 kussens erin ( zit en rugkussen) Deze hoesen kunnen niet van de kussens afgehaald worden. Nu zijn ze na 6 jaar toch wel erg vies geworden met 2 kindjes.. Als ik ze opnieuw laat stofferen dat zijn we zeker 500 euro kwijt.. Dat hebben ze niet eens gekost. Een naaiatelier kan het ook wel voor mij doen dat is veel goedkoper maar dan moet ik eerst nog aan goede stof komen. Wie weet een goede site waar ik mooi stof kan kopen voor hoezen te laten naaien?
Een van de stoffenzaken in NL die ik weleens gebruik is van Gool stoffen. Interieurstoffen en bekledingsstoffen: overgordijnstof inbetween vitrage verduistering stoffen. Via deze link te zien hebben ze oa bekledingstoffen. Ze zitten in Tilburg, dus geen idee of dat iets voor je is? Misschien kun je ze anders een belletje geven of een mailtje sturen.
Ah, ik kon niet zien hoe ver het van je is. Misschien zitten er andere stoffenzaken bij je in de buurt? Ze hebben niet allemaal ook stoffeerstoffen, maar kunt het proberen. Of misschien bij een gordijnzaak, die kunnen ook weleens dat soort stoffen hebben, of anders eens neuzen bij de Kwantum? Misschien een mooie gordijnstof die ervoor gebruikt kan worden? Ik zit ineens vol ideeen!
Dankjewel.. Bij de stoffeer zaken ben je ook zo 200 euro per stoel kwijt.. Dus zocht een sit met stoffen maar heb nog niks geschikst gevonden.
bij kwantum en leenbakker heb je gordijnstoffen (voor overgordijnen) en mn tante heeft dat eens daarvoor gebruik, erg mooi, en klein prijsje
Ik weet niet waar je woont maar op stoffenmarkten staan ook vaak kramen met meubel en gordijnstoffen. De meeste zijn helaas net geweest. Dit is de agenda nog van het stoffenspektakel Stoffen Spektakel | Online agenda | Raadpleeg onze agenda en dit die van de stoffenbeurs Agenda - Stoffenbeurs.nl