Hoi! Ik wil een tattoo laten zetten met de naam van mijn zoontje, daarachter een korte engelse tekst. Weet er iemand een korte zin wat slaat op moeder en zoon? Ik heb even wat inspiratie nodig
Ik dacht misschien spreken jullie Engels of een tekst uit een kinderboek ofzo. Ik vind die random quotes van het internet vaak zo nietszeggend...
Nee hoor hihi.maar daar loop ik nu dus ook tegen aan. Ik wil gewoon een pakkende tekst en niet zon "to the moon and back" tekst haha . Een nederlands kan ook altijd. Maar ik merk dat ik m toch vertaal naar t engels en dat vaak mooier vind
Dat. En bovendien: als je iets van ideeen van anderen of van internet het moet hebben zou ik zeggen: niet doen. Het heeft niets met jou en je zoon dan te maken. Bedenk zelf iets (en dubbelcheck of het wel correct Nederlands of Engels is!!) en vraag jezelf dan 100000 maal af of je dat echt op je lijf wilt hebben....
Oh nee het idee staat al vast hoor Ik zoek alleen een mooi zinnetje. die inspiratie probeer ik hier te vinden .
Het is jouw tattoo en ik zou zelf iets verzinnen wat slaat op jouw gevoel en niet laten verzinnen door iemand anders. Dan is het echt de moeite waard.
Ik heb een ring laten bedrukken met Latijnse tekst. Dat is echt alleen voor jou, maar weinig mensen kunnen dit vertalen.. Mocht je willen weten wat er op staat wil ik het je wel PB'en.
Je kunt zo’n zinnetje later altijd nog een keer toevoegen toch... Ik bedoel als het voor altijd op je huid blijft staan moet het toch iets zijn wat uit jouw leven gegrepen is! Dat zinnetje komt dan vanzelf een keer op je pad ... Ik zou er niet naar gaan zoeken.