6 maanden sprong of virus of tandje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lous1982, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Dag allemaal,

Afgelopen donderdagnacht heeft Floor haar hele bedje ondergespuugd. De dag erna was ze niet fit en heeft ze wederom veel overgegeven. Ik ben die dag naar de dokter geweest en die constateerde niets geks en zei dat het wel weer over ging.

Nu is ze al sinds donderdag niet lekker. Ze eet slecht, drinkt wel maar minder, heeft veel dunne poepluiers en gilt om het minste. Ik ben gisteren ziek geweest (veel spugen zal dus wel een virus zijn) en nu weer opgeknapt. Floor lijkt ook steeds opgeknapt te zijn, dan eet ze ineens weer goed. Vanochtend ging de fles er helemaal in, fruit ook en vanmiddag ook een heel bordje pap. Maar sinds 3 uur is het weer ellende; huilen en spugen. Ze wilde haar avondmaal weer niet en fruit, ja, dat wilde mevrouw wel! Maar ze had het nog niet achter kiezen of het kwam er meteen weer helemaal uit.

Het zal een virus zijn, maar ik denk ook dat alles tegelijk komt. Ik voel geen tandje, maar ze is wel erg aan het kwijlen en ik hoef maar met een lepeltje in haar buurt te komen en ze raakt wat overstuur.

Bovendien gilt ze ineens steeds als iets niet lukt en mag ik haar ineens niet meer aankleden. Zou dit een sprong kunnen zijn?

Kortom, herkennen jullie dit? Kan dit van alles tegelijk zijn?

Bedankt alvast!

Deel Deze Pagina