'Bonken' in de kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Helga, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helga

Helga Lid

6 mrt 2006
    20
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal !

Mijn kleine meid van 10 maanden zit als ze in de kinderstoel zit met haar bovenlichaam en hoofd tegen de achterkant van de stoel te 'bonken'. Soms doet ze dit heel erg. Ze heeft het altijd wel erg naar haar zin in de stoel, ze zit altijd te kletsen en te spelen en ook laat ik haar er niet te lang in zitten, dus dat zal het wel niet zijn.

Wie herkent dit en weet waarom ze dit doen en wat je er eventueel tegen kunt doen?

Groetjes
    Helga

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Yep , hier nog eentje , ik word er gek van af en toe .... soms denk ik dat die stoel uit elkaar valt van het bonken :D
    Ze doet het ook vooral als ze iets leuk vind of muziek luistert .. denk niet dat het kwaad kan ...

groetjes

3. Helga

Helga Lid

6 mrt 2006
    20
    0
    0
    Overijssel
    Hoihoi,

Kwaad zal het inderdaad niet kunnen, maar ook hiero wordt ik wel es ff moe van, dat gebonk. Vroeg mij alleen af of er nog meer moeders waren met zo'n bonkertje en OF en WAT jullie er aan deden.

Doeg
    Helga

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik stop er een kussen tussen zodat hij niet meer met z'n hoofd tegen de achterkant kan bonken.

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Sammie doet het ook..!
    Bij sam is het echt een teken dat hij moe is..
    We hebben er ook een kussen tussen (sam en de stoel)

Groetjes

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik doe er eigenlijk niets aan .. zal wel een fase zijn denk ik .. wat je inderdaad kan doen is een kussentje in de rug ..

Deel Deze Pagina