Spijkerbroeken sloop-monster

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vanilla, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Oei, mijn pas aangeschafte nieuwe spijkerbroeken voor zoonlief (4 jaar) zijn weer kapot op de knieën... Dit is nu de 100e keer en ik blijf maar spijkerbroeken kopen. Goedkoop of duur, het maakt allemaal niks uit....

Met kapotte knieën laten lopen is geen optie dus tot op heden gingen ze gewoon direct de vuilnisbak in. Ik blijf maandelijks nieuwe broeken kopen voor mijn spijkerbroeken-sloop-monster maar ik zoek eigenlijk naar een betere oplossing ;)

Ik zag online speciale spijkerbroeken die ze echt niet stuk zouden moeten krijgen, heeft iemand hier ervaring mee? (Bv mad monkeys) Deze broeken zijn best duur dus ik zou dan wel graag weten of ze wel echt zo sterk zijn.

Knie applicaties is ook een optie maar dan wel hele stoere. Ik hou niet van plaatjes of iets dergelijks. Iemand hier tips voor?

Alle andere tips om mijn monster te weerhouden van zijn sloopdrang zijn ook welkom maar ik vrees dat die er niet zijn :D

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Bij de hema hebben ze nu ook broeken met speciale kniedelen. Tot nu toe werkt het wel goed moet ik zeggen.
    Ik knip de kapotte broeken altijd af voor de zomer. En ik bewaar er een paar voor als ie echt gaat ravotten.

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik kan niet zo goed naaien maar mijn moeder koopt dan van die speciale stukken spijkerstof op de markt en zij maakt die dan aan de binnenkant van die knieen. Werkt tot nu toe heel goed. Dat doet ze al voordat de broeken kapot zijn,dan heb 2 lagen spijkerstof.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Haal van de kapotte spijkerbroeken de zakken (achterop) er af en naai die als kniestukken op de gaten van andere kapotte spijkerbroeken. Ziet er stoer uit en je hoeft geen plaatjes of zoiets er op te naaien.

5. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik vind deze oplossing supertof:

4a7495b0403d8ab9e7629fcd17d3b8c7.jpg

Maar ik zou het zelf niet kunnen, ben niet zo handig...

6. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Als je op Pinterest zoekt op KNEE MONSTER vind je veel voorbeelden.

559ba317fdbd18c37656c0523a19c23c.jpg

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik zag laatst ook spijkerbroeken bij de Hema inderdaad met vermelding dat de stof slijtvast is. Misschien even naar kijken? Ook bij Prenatal vind ik de spijkerbroeken wel wat stugger maar dat gaat maar tot 104 natuurlijk.

We hebben het hier ook vaak en ik heb toen online opstrijkbare sterren (kniestukken) gekocht, in donkerbruin en donkerblauw. Het was wel een oplossing en zag er leuk uit. Je kan ze ook vastnaaien dan blijven ze beter zitten maar ik streek ze na elke wasbeurt weer goed vast.

Ik had ze van eulalie.nl hier is de link:

kniestukken sterren grijs || Eulalie Fournituren & Gadgets

Volgens mij hebben ze ook andere kleuren.

Succes er mee!

Deel Deze Pagina