Altijd een ring? Wie weet wat anders?

Discussie in 'De lounge' gestart door LauraFay, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Als je iemand ten huwelijk vraagt, moet dit dan altijd met een ring?

Weet iemand ook een ander leuk idee? Mijn vriend kan vanwege zijn werk geen ring dragen, dus ben ik op zoek naar een leuk alternatief.

Kan je ook iemand te huwelijk vragen zonder ring of iets anders, gewoon blanko of mete en roos ofzo?

Wie helpt mij?

2. sim

sim Niet meer actief

een ketting met een bijzondere keltische knoop (hanger die staat voor eeuwigheid?)

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Tuurlijk, je kan gewoon doen wat jij/jullie leuk vinden.

Ten huwelijk vragen met een roos vind ik mooi. Kan je daarna samen iets uitzoeken voor je trouwen.
    Eeen ketting, tattoo, oorbel of toch een ring.
    Ik kan op mijn werk ook geen ring dragen maar ik heb er wel één, ik ben namelijk ook wel eens vrij ;)

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ten huwelijk vragen of echt trouwen?

Bij ten huwelijk vragen hebben wij niks gedaan.

En een alternatief voor een trouwring - een tattoo trouwring?

5. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Mijn vriend draagt de ring echt niet. Hij is boer en hij zit bij de vrijwillige brandweer. Hij had met zijn ex een vriendschapsring, maar heeft hij ook nooit gedragen. Maar denk dat ik idd gewoon een roos ofzo zou doen, dan kunnen we samen overleggen wat we doen.

Hoe ziet zo een keltisch teken eruit?

6. sim

sim Niet meer actief

momentje...

7. sim

sim Niet meer actief

http://www.goldbusiness.nl/NL/bombarie/hangers/?s=7

staan nog meer pagina's van, ik heb zelf ook sieraden van dit merk, zijn allemaal hoog kwaliteit zilver en alles is met de hand gemaakt, mijn man heeft nogal dikke vingers en dit merk was het enige die een duimring had in die maat. heb ook een hanger hier van, vind de betekenis erg bijzonder en het is toch anders..

ps er staan meer pagina's met hangers zie rechts onderin..

8. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Dank je, ze zijn idd wel heel mooi, maar ik twijfel of mijn vriend ze mooi vind. Mijn vriend is echt een down to earth typje, zeg maar. Wat passen we dus goed bijelkaar, want ik ben wel lekker zweverig. hihi.

In ieder geval bedankt voor de tip, ik heb hem in mijn favorieten gezet.

9. sim

sim Niet meer actief

;) graag gedaan meis, in elk geval succes met je keuze en alvast veel plezier met plannen!

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ben niet ten huwelijk gevraagd met een ring maar met een groot marsepeine hart .....

Zal hem even uitleggen :)
    We waren uiteten en ik had als toetje een kinderijsje besteld. Komt ze een met zo'n mega dienblad met een heel groot rose marsepeine hart erop en met chocoletters darop: wil je met me trouwen? (en in een klein hoekje van het dienblad het kinderijsje:) )

We zijn wel getrouwd met ringen.
    Hij zei meteen dat ie hem niet zou dragen om zijn vinger, maar aan zijn ketting. Geen probleem toch...

11. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Dan had jou man mij ook wel mogen vragen Jodi!!! Lekker zeg, en ook origineel...

En een idee als alternatief voor een ring? Ja idd een tattoo, maar dat moet ook wel echt je smaak zijn. Een mooi horloge met op de achterkant van het klokje iets gegraveerd.

Maar begrijp ik t goed dat jij je vriend gaat vragen?

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt natuurlijk ook het huis leuk maken met rozenblaadjes enzo de trap op en veel kaarsjes enzo (en jezelf in een leuk setje met een roos ofzo haha) en hem zo vragen. Geen ring voor nodig....

13. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    Ja, ik wil hem vragen.

N.a.v. van mijn vorige topic over samenlevingscontract, ger. partnerschap of trouwen vond ik dat we net zo goed al konden trouwen. (Waren we sowieso al van plan binnen enkele jaren, maar om alles goed geregeld te hebben kunnen we net zo goed nu al trouwen. ) Heb het wel al met hem erover gehad, maar er is nog niks officieels uit gekomen. Ik weet dat hij liever wil dat hij vraagt :rolleyes: , maar als ik daarop moet wachten wordt ik gek, dus ben ik nu originele manieren aan het bedenken om hem te vragen.

14. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Spannend... Als me nog een leuke originele manier te binnen schiet...

Laat iig even weten wat je hebt gekozen en hoe hij het vond ;)

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Er staan trouwens ook leuke aanvragen op het forum van trouwshop.nl
    (was ik tot november echt verslaafd aan.....)

16. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wij hadden trouwringen , maar die hadden we nooit aan ...dus hebben we ringen laten tatoeeren ;) ..

17. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    trouwshop, daar ga ik is even kijken. Dank jullie voor het meedenken.

Deel Deze Pagina