Tja, buiten het feit dat je een knuffel krijgt die jouw smaak niet is, wat denk je dan van kleertjes die jouw smaak niet zijn? Dat was hier veelvuldig het geval en zo zonde van het geld. Ik heb het aan een goed doel gegeven, heb ik toch het idee dat het goed terecht is gekomen. Maar geen haar op mijn hoofd dat ik dat op het kaartje zou zetten, net zo min als wij een envelop op onze trouwkaart wilden. Maar dat is persoonlijk, als jij vindt dat je het kunt maken om het erop te zetten, doe je dat toch? Dat is gewoon een persoonlijke mening, mijn mening is dat je al blij moet zijn áls je iets krijgt, degene die het geeft, bedoelt het namelijk goed...
Ja die one liner is stoer! Haha maar absoluut niet bruikbaar. Ik houd niet van het envelopje of om op een andere manier vragen om geld niet op e3en trouwkaart en niet op een geboortekaart. Wees gewoon blij met wat mensen uitzoeken. Dochter heeft van alles en nog wat gehad voor de 1ste tijd en voor later. Zo kreeg ze een dvd van dribbel, regenlaarsjes maat 23, kleding vanaf mt 50 t/m 68 (dochter was erg klein dus 50 was welkom, letters voor op de deur, tutpop, speelgoed. Echt allerlei verschillende dingen en ik vond maar 1 ding stom: een fotolijstje v/d blokker van 1,50 van schoonzus en zwager. Lelijk en goedkope prul. Verder had iedereen zijn/haar best gedaan om iets leuks te verzinnen. Ze kreeg 1 tutpop en verder geen knuffels hoor.
wij zijn van plan om een babiesite te maken, waarop wij dan ook een kopje : cadeautips (ofzoiets) zetten. Hier willen we dan aangeven wat wij leuk vinden, bijv. spullen van een bepaalde kleur, of boekjes, kleding met bepaalde thema's. Zo kunnen mensen toch zelf iets kiezen, maar kan het haast niet fout gaan. Wij hebben dit ook gedaan toen we gingen trouwen en hebben geen enkel cadeau gehad dat we niet leuk vinden. En er staat op je kaart dan gewoon een verwijzing naar de site...
Wil je mij een cadeautje geven? Vraag het mijn papa en mama dan even! Misschien is dat iets? Of iets wat niet rijmt: ....is nog heel klein en heeft nog niet zoveel nodig. Willen jullie haar/ hem iets geven, vraag het ons dan even. Succes!!
Wij hadden ook een kado-tip op de geboortekaart staan: alle kleerhangertjes zijn al vol wil je toch iets geven? dan doe je ons met een kadobon de meeste lol Vond het zinnetje "wil je toch iets geven" wel belangrijk, want een kadootje is nog steeds niet verplicht. Kregen we toch kleertjes, waren uiteraard nog steeds heel dankbaar, en uitbundig. Want de ander had er moeite voor gedaan.....
Hoi Hoi, Ik snap je wel hoor...bij onze eerste moet je dan tegen iedereen zeggen ow wat leuk terwijl je sommige dingen echt afschuwelijk vind! Wij hadden echt iets van 6 kraammanden met prul en dan nog mensen die kleertjes en dingetjes meenamen. Sommige dingen waren wel heel leuk en hebben we ook veel aan gehad zeker de dingen van opa's en oma's en overgrootouders maar het meeste zit nu al in tassen omdat het gewoon teveel is en aangezien tim zelf nog geen keuze kan maken moeten wij het speelgoed scheiden en kiezen we dus de dingen die wij leuk vinden. Nu bij een tweede hoop ik dat ik niet weer zoveel troep krijg maar zou niet durven om het op een kaartje te zetten. (niet dat ik daarmee wil zeggen dat dat stom is ofzo hoor, maar zou dat zelf niet kunnen) We houden wel een kraamfeest deze keer en dan hoef ik maar 1 dag vriendelijk te zeggen hoe leuk alles wel niet is Groetjes Lysanne