Hallo allemaal Wij gaan 28 augustus as trouwen! Wij trouwen echter in het geheim! Wij zijn nu bezig met kaartjes die wij willen versturen naar familie en vrienden als wij op vakantie zijn! Tot nu toe heb ik: Van onze liefde hebben wij nooit een geheim gemaakt, wel van onze trouwdag. Het ja-woord konden we wel van de daken schreeuwen. Toch hebben wij besloten elkaar in alle stilte trouw te beloven. Wij zijn getrouwd op 28 augustus 2007 Vinden jullie dat dit zo kan? moet er nog meer bij? graag jullie mening!
we gaan in het geheim trouwen om de kosten zeg maar te drukken. Onze naaste familie is er wel bij aanwezig alleen vrienden en verre familie niet. Wij geven later nog een bbq voor goede vrienden ( dat kan dus ook niet op het kaartje vermeld worden omdat niet iedereen uitgenodigd wordt voor de bbq).
ik kan me het goed voorstellen vanwege de kosten alleen ben je niet bang dat je achteraf ''scheve gezichten'' gaat krijgen?
dankje, vind je niet dat het zo abrupt eindigt? ik vind dat er nog iets onder moet komen te staan maar ik weet niet wat.. Scheve gezichten, tja, ik zou het niet weten, waarschijnlijk zullen er mensen bij zijn die zich gepikeerd voelen. Het is ook heel moeilijk om het voor ons te halen en ons niet te versrpeken. Het liefste betrekken wij iedereen ( alle vrienden en fam) erbij maar dat kost heel veel geld en dat hebben wij er niet voor over. ALs ze dat niet begrijpen dan is het jammer, zij hoeven het niet te betalen. Toch schat ik in dat de meeste mensen het echt wel begrijpen.. Ben wel benieuwd naar de reactie`s eigenlijk.
En wat dan nog? Nee serieus feesten doe je toch omdat je dat zelf wilt, toch niet voor een ander? maar ff on topic, ik vind de tekst erg mooi gedaan, net genoeg en niet teveel poespas. ik zou aangenaam verast zijn
Wij zijn ook stiekem getrouwd en ach er waren inderdaad opmerking maar allemaal meer in de trant van Goh jammer wij hadden wel zin in een feestje (gaan ze die toch lekker zelf geven ) Ons kaartje was ook heel simpel hoor op de voorkant stond Love is a circle without ending never narrow always bending. Binnen in stond Wij zijn op 18 - 9- 1999 in het huwelijksbootje gestapt in Reno Nevade USA en daaronder nog Love is a friendship set on fire. Groetjes anita
bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik de opdracht maar ga geven..anders blijf ik er toch over twijfelen... #-o
Ik vind de tekst heel mooi! En ik begrijp best waarom je het stiekem doet. Wij hebben ook maar een heel klein feest gegeven, maar dat hadden we van te voren ook aan iedereen verkondigt en toch hoor je achteraf reacties van bepaalde familieleden: "We sturen ze geen kaart, want wij hebben ook niets gehad". Een beetje zielig. Een trouwdag is toch jullie dag en ook dan jullie beslissing hoe die eruit komt te zien?
mooie tekst evita, maar ik is iets onderaan, word zo abrupt afgebroken, hmm ik ga nog even denken of heb je het al verstuurd?
Nou wij hebben toevallig vandaag een brief van vrienden in de bus gehad, die zijn gisteren zonder dat iemand het wist (op beide moeders na omdat die getuigen waren) getrouwd. Ik kan het wel begrijpen hoor! Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf uitmaakt en als het echt vrienden zijn dan respecteren ze jullie keuze! En idd, willen ze graag een feestje met jullie als middelpunt van de dag hihi geven ze er zelf toch lekker 1... denk niet dat jullie het erg vinden om dan toch weer even lekker als bruidspaar door de dag heen te gaan De tekst vind ik super meid! niet te kort, niet te lang!
nou wij hebben ook maar 40 man uitgenodigd dus ook vrij besloten, maar vage kennissen riepen al gelijk: leuk trouwen we hebben zin in een feestje, en toen zei ik ook gewoon, nou wanner geef je je feest dan kom ik wel...
ben bang dat mijn vriend dat net iets te klef vindt.. hij vond mijn gevonden tekst al NET op het randje
dan alleen: wij zijn heel intiem getrouwd op 28 augustus 2007.. Geeft denk ik meer aan dat jullie echt geen vrienden hadden uitgenodigd.. Enne wat klef....liefde moet ook klef zijn hihi
Wij gaven een feest met ruim 100 gasten maar gaven geen receptie, nou de opmerkingen waren ook mals omdat mensen vonden dat dat echt niet kon hoor geen receptie geven! Dus hoe je het ook doet er zijn altijd mensen die zaniken en zeuren, feesten doe je omdat je dat zelf wilt en zoals jij dat wilt. Het is ten slotte jullie dag! Ik zou het vrienden iig nooit kwalijk nemen dat ik niet uitgenodigd was.... want als je echte vrienden bent dan had je van te voren in kunnen schatten dat dit hoort en past bij deze mensen om zo in het huwelijksbootje te stappen