haha dit is grappig een keer ben jij het zelf die om schoonmaaktips vraagt. Ik zie jou meer als de schoonmaakgoeroe van zp hihi
ik heb het van de week gedaan met een sponsje met schoonmaakazijn zoals eerder is beschreven. het was zo schoon. ik wist niet dat dit nodig was maar kreeg allemaal vlekken in me witgoed. na de trommel honderd x bekeken te hebben en de rubber op tilde zag ik de boosdoener er zat een soort van grijze massa op en dat terwijl ik regelmatig op 90 graden was en de trommel nog geen jaar heb. ik heb zowel de rubber van de deur als van de binnekant van de trommel schoongemaakt
Sopje van soda. Heb het gisteren toevallig ook gedaan Dacht zal em es schoonmaken want hij maakt zo'n herrie! Helaas pindakaas..denk dat de lagers kapot zijn
hihi...........ja ik krijg binnekort de shark steamblaster (een stoomapparaat) en dan kan ik het daarmee schoonstomen voortaan maar ja ik moet de wasmachine NU schoonmaken omdat er vlekken in me was komen ik dacht inderdaad al aan gewoon een sponsje met schoonmaakmiddel maar hoopte op een makkelijkere manier maar bedankt dames
ik las in het boekje, dat je eigenlijk na iedere wasbeurt er een doekje door halen moet.... schoonmaken met een sopje met soda
zeggg daar ben je toch niet de hele avond mee bezig zo groot is die rubbere rand nu ook weer niet hahahaha en regelmatig doen scheelt schrobbe have fun tonight