Sorry hoor, dit vind ik echt niet zgan:s Marktplaats.nl > Witte sandaaltjes van TWINS maat 20 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
En er dan nog bij zetten dat ze maar een paar keer zijn gedragen en er nog als nieuw uitzien. Die dingen zien er naar mijn idee toch uit alsof ze heel vaak zijn gedragen en verre van nieuw.
hahaha schiet hier grandioos in de lach.... en staat op slecht paar maal gedragen.... volgens mij vergeten ze erbij te zetten.. (door heeeeeel de familie) het witte kunnen ze er bijna ook wel weglaten...
Whaha ja precies Dat ze zoiets nog durven te verkopen, hier hadden die sandaaltjes allang in de prullenbak gelegen.
ik heb zoiets ook gezien maar dan met van die birkenstocks.. schrok er nog van wat er voor werdt geboden 10 15 euro.. ik zou zo ie zo niet in zweetkakken van iemand anders willen lopen maargoed
ze heeft nog meer advertenties en zien er allemaal niet uit. Ze heeft vast een hele grote plaat voor haar hoofd.
Marktplaats.nl > Stoere zomerschoenen van LUMBERJACK maat 26 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken Nog een ZGAN advertentie van dezelfde mevrouw...Woehahahahaha
Ik had ze wel op mp gezet hoor, maar als gebruikt en voor 50 cent ophalen ofzo. Of gratis.. Maar deze staat is absoluut niet zgan! Ik zie het trouwens wel vaker hoor, en dan nog wel erger..
Denk dat ik een andere mening heb over de omschrijving "perfectie"..... (bedenk me opeens dat het dalijk misschien wel van iemand is van zw.pagina.......8))